Hittade i mina gömmor. Gameboy Camera och Printer. Funkar fortfarande!

Permalänk

Hittade i mina gömmor. Gameboy Camera och Printer. Funkar fortfarande!

Har precis tagit tag i kaoset i mitt rum, och hittade dessa två gems i en låda långt bak i garderoben.
Rotade snabbt igenom allt annat för att försöka hitta en Link-kabel, och till min stora förtjusning så hittade jag en.

Så, starta!
...
Ah, inga batterier. Printern kräver hela 6 AA!! plus 2 till Gameboy.
Jaha, inga batterier i lådan, fan.
Då gör vi som man gjorde på den gamla goda tiden, plundrar alla andra elektroniska prylar i huset!
Så fick xbox-kontrollen, två klockor, en ficklampa och min ljudinspelare offra livet för nostalgin. I'm sorry you guys :'(

Ok, here we go again

*flick*

*Röd lampa*

SUCCÈ! IT`S ALIVE!

Är det inte en vacker syn?

Bildbevis

Rätt läskiga bilder dock

Fanns en del andra bilder sparade på mig för 100 år sen, men jag besparar er den synen

Hursom, tänkte bara dela med mig lite av dessa reliker.

Permalänk
Medlem

Off topic, men från en fördetta nagelbitare till dig: https://www.apoteket.se/produkt/stop-n-grow-75-ml-254651/

Permalänk

@Kalasis: Hah, tänk att jag kände på mig att nån skulle kommentera mina naglar.
För övrigt har jag använt det förut, men jag vande mig vid smaken så det bet inte (pun intended)

Permalänk
Medlem

Wow, vad häftigt! Jag skaffade aldrig kameran, men jag fick tag på en skrivare under en utförsäljning ett tag efter att den var passé. Jag var så rädd för att pappret skulle ta slut, så jag använde den inte mycket Men det fanns ju inte så mycket att skiva ut heller, tror bara jag har ett spel med stöd för skrivaren (Super Mario Bros. deluxe)

Visa signatur

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian

Permalänk
Medlem

@thomasneidenmark: Oj, häftigt! Aldrig sett förut. Har en Gameboy utan färg men detta var ballare

P.s. Titta på naglarna i mikroskop, gjorde susen för mig!

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

Om du får slut på papper så köp vanliga kvitto-rullar.
Fungerar fint.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5900x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM, monitor: OLED42C24LA
2st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller