Permalänk
Medlem

sennheiser urbanite xl

Hej alla!

Säljer till vem jag vill och när jag vill, men vill givetvis bli av med sakerna men detta är ingen välgörenhet. Kommer lägga upp en del annonser under en period bland annat Vattenkyld speldator x99 1080 (Komplett eller i delar!) (2015-08) och en Asus ROG Swift PG348Q. Om ni har några frågor så får ni helst ta dem på PM, föredrar att försöka hålla tråden ren för budgivning. Har tidigare annonser här på forumet men även mycket bra omdömen på Tradera.

Användes för lite så blir tyvärr att sälja dem, fungerar utmärkt! Borde ha kvar lådan och så men inte helt hundra! Men den kan givetvis skickas eller hämtas eller levereras hem till din dörr om du bor i närheten av Landskrona men då mot en liten bensin peng.

BUDA PÅ!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Är det Sennheiser Urbanite XL G??

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

@SCORPIUS:

Sennheiser Urbanite XL G Olive köpta på hemmabibutiken så kvitto finns

Permalänk
Avstängd

men rulla på buden då? Jag kan iaf tänka mig att betala en slant! kan hämta upp dom i Landskrona

Permalänk
Medlem

@ORanje:

Du kan få dem ikväll för 800 kr, bor på Vallgatan 14. Kan maila över kvitto efter affär om du väljer att acceptera, tar helst Swish

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Keltar:

@ORanje:

Du kan få dem ikväll för 800 kr, bor på Vallgatan 14. Kan maila över kvitto efter affär om du väljer att acceptera, tar helst Swish

Ouch, det var lite saftigt, har ett par på gång i Asmundtorp för 500, så 800 är en rätt stor priskillnad :/

Permalänk
Medlem

@ORanje:

Det var mitt köp nu pris Men Buda gärna på

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Keltar:

@ORanje:

Det var mitt köp nu pris Men Buda gärna på

Hehee, ja. 600?

Permalänk
Medlem

@ORanje:

Vill avvakta någon dag innan jag säljer då men du ledet givetvis budgivningen:)

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

@ORanje:

600 kr och dem är dina men du får hämta dem hemma hos mig på Vallgatan 14 Slutar jobbet fyra i Ängelholm så är hemma typ 16.40

Permalänk
Avstängd

@Keltar:

Kanon! Ses i eftermiddag