Nightvision i Splinter Cell

Permalänk
Medlem

Nightvision i Splinter Cell

Faan, det är myrornas krig när jag drar på mig Nightvision glajjerna i Splinter Cell.. Skitmysko.. Jobbigt också, då kan man inte äga lite mycket..

Är det mitt Geforce som spökar, kanske måste installera nya drivrutiner... Har en ganska gammal version av detonator just nu, men det är bara för att andra saker ska fungera.. Det borde väl inte vara det eller?
Kan också påpeka att värmekameran inte heller fungerar.. Fast man kanske får den längre in i spelet..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk

Sök... svaret finns där ute...

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk
Livstids semester

Gör oss alla, och dig själv, en tjänst.

Avinstallera spelet och kasta in skivorna i mikron, för jag kan säga det som det är; spelet är på tok för svårt för dig.

Visa signatur

Forum mentality is alot like sex, everybody wants to be on top!

Permalänk
Medlem

varför så oseriösa svar?
är spelet värkligen SÅ svårt?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vaa?? Varför är det för svårt för mig då??
Kan man inte få lite hjälp istället?

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Som Silent Assasin sa, svaret finns därute i en tidigare tråd:
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?threadid=129286&h...

Permalänk
Medlem

tack dalman.. Jag sökte på fel saker märkte jag..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

det är omöjligt o söka svar i detta forumet om alla fortsätter särskriva som de gör nu

hehe... om du tycker PC-versionen är för svår och råka ha en PS2:a så skaffa det till PS2.. spelet är mer ballancerat där och det är betydligt mer storry i det. Nästan som ett nytt spel faktiskt värt i alla fall!

tom lite extra grafikgrejer för eld och reflektion

kul var det i all fall! som attans! *klarat det*

Visa signatur

[size="1"]Abit IC7-G, BIOS v.17, P4 2.8C, 2*256Mb Corsair 2-3-2-5
160Gb Seagate SATA, 2*120Gb WD. 60Gb Seagate
GF3 Ti 200 @ Ti 500 :D, Gbit LAN (intel), SB Audigy 2 eX[/size]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paa
tack dalman.. Jag sökte på fel saker märkte jag..

Varsågod... Kan vara svårt att hitta svaren i sök. Men jag mindes att en tråd funnits innan, och även där beskrevs problemet som "myrornas krig".

"hehe... om du tycker PC-versionen är för svår och råka ha en PS2:a så skaffa det till PS2.. spelet är mer ballancerat där och det är betydligt mer storry i det. Nästan som ett nytt spel faktiskt värt i alla fall!"
Själv hade jag inga problem med PC-svårigheten(körde på normal dock). Alla spel utom sport/bil skall spelas på en PC!!! Skitjobbigt med spel som är gjorde för att köras på konsoll(trots att det inte går), så att rörelserna blir helkonstiga. I SC lyckades dock konverteringen till PC bra.

Permalänk
Medlem

jag hade inga som hellst problem på min PS2:a tycker alla spel utom qw kan spelas på en konsol, så de så!

har för mig PC versionen är lite mer ballancerad också.. men tja.. inte läst så mycket om den.. där är en phet ny bana i PS2 versionen iaf sen alla filmer o grejer piffar upp en hel del också.

Normal.. tss.. allt ska köras på HARD! gärna SUPER SONIC HARD om det går

Visa signatur

[size="1"]Abit IC7-G, BIOS v.17, P4 2.8C, 2*256Mb Corsair 2-3-2-5
160Gb Seagate SATA, 2*120Gb WD. 60Gb Seagate
GF3 Ti 200 @ Ti 500 :D, Gbit LAN (intel), SB Audigy 2 eX[/size]

Permalänk
Medlem

Har ingen PS2a.. Men nu fungerar det iaf, efter att ha installerat senaste detonator.. Synd att jag behövde göra det.. Nu kan jag inte glo film med tv-out..
Jaja.. Ni ska ha tack iaf..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av boza
Normal.. tss.. allt ska köras på HARD! gärna SUPER SONIC HARD om det går

hehe, jo, jag brukar oftast köra på hard, och ändå tycka att spel(särskilt sluten) är alldeles för enkla.

Permalänk

Ne inte hard, man blir så jävla förbannad om man skulle bli dödad och inte sparat på ett tag!

Ne då är det roligare att leka lite med vakterna istället, kasta burkar på dem och sånt.

Skulle faktiskt villa ha en expantion, tyckte det var ett av de roligare spelen jag spelat!

Visa signatur

MSI GT663-486eu

Permalänk
Medlem

har man xbox kan man ju ladda hem nya uppdrag!! från live

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bertil_starfight
Ne inte hard, man blir så jävla förbannad om man skulle bli dödad och inte sparat på ett tag!

Ne då är det roligare att leka lite med vakterna istället, kasta burkar på dem och sånt.

Skulle faktiskt villa ha en expantion, tyckte det var ett av de roligare spelen jag spelat!

Men du... man blir ännu mer störd ifall man skulle dö o inte ha sparat på ett tag ifall man körde på easy.. betyder ju att man är kass

tror jag använde möjligheten att kasta burkar ungefär en gång... o det funka inte så bra då dessutom
däremot bruka jag kasta flares som fan när det var sånna där torn som skjuter hejvillt på en..

hehe.. jepp! lätt det fräckaste stealthspelet på länge! skulle nästan kunna säga att det är bättre än MGS, men jag har inte spelat MGS tillräckligt mycket för o såga så... ;P

Visa signatur

[size="1"]Abit IC7-G, BIOS v.17, P4 2.8C, 2*256Mb Corsair 2-3-2-5
160Gb Seagate SATA, 2*120Gb WD. 60Gb Seagate
GF3 Ti 200 @ Ti 500 :D, Gbit LAN (intel), SB Audigy 2 eX[/size]

Permalänk
Medlem

Faen asså, det är svårt att spela basket på Splinter Cell..
Gick in ett rum och såg en basketkorg på väggen..
"Shit asså, hade det bara funnits bollar". Sen ser jag, där ligger det 3 st basketbollar.. Lyckades däremot inte sätta något av mina två försök..
Har nån annan provat eller?

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Vilket rum är det? ???

Visa signatur

[size="1"]Abit IC7-G, BIOS v.17, P4 2.8C, 2*256Mb Corsair 2-3-2-5
160Gb Seagate SATA, 2*120Gb WD. 60Gb Seagate
GF3 Ti 200 @ Ti 500 :D, Gbit LAN (intel), SB Audigy 2 eX[/size]

Permalänk
Medlem

Det är kalinatec (eller nåt liknande namn) byggnaden. Precis i början när man klättrat över kranen. Första rummet till höger efter det att man kommit ner genom glastaket. Där finns det basketbollar. Nä, satte inte ett enda skott

Visa signatur

"Hm. I've lost a machine.. literally _lost_. it responds to ping, it works completely, I just can't figure out where in my apartment it is."
http://wiki.beyondunreal.com/wiki

Permalänk
Medlem

Shit... jag tror jag kollade dörren på det rummet.. den var låst så jag sket i det.. eller så såg jag dem inte..

Visa signatur

[size="1"]Abit IC7-G, BIOS v.17, P4 2.8C, 2*256Mb Corsair 2-3-2-5
160Gb Seagate SATA, 2*120Gb WD. 60Gb Seagate
GF3 Ti 200 @ Ti 500 :D, Gbit LAN (intel), SB Audigy 2 eX[/size]

Permalänk
Medlem

Det var låst?? Det ska ju inte hindra en..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Seraphim
Gör oss alla, och dig själv, en tjänst.

Avinstallera spelet och kasta in skivorna i mikron, för jag kan säga det som det är; spelet är på tok för svårt för dig.

lol!
det är ju sååå lätt!

Visa signatur

games4ever

Permalänk
Avstängd

sc är 0 problem på ps2.
man behöver inte alls köra med musen, blir ju lättare med kontroll!

Visa signatur

games4ever

Permalänk
Medlem

tycker inte det är översvårt på pc heller.. Vet inte vad Seraphim har spelat för spel..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ran
sc är 0 problem på ps2.
man behöver inte alls köra med musen, blir ju lättare med kontroll!

Håller med dig! Det var skitlätt o spela på PS2:an faktiskt!
ypperlig kontroll!

*längtar till nästa splinter cell*

Visa signatur

[size="1"]Abit IC7-G, BIOS v.17, P4 2.8C, 2*256Mb Corsair 2-3-2-5
160Gb Seagate SATA, 2*120Gb WD. 60Gb Seagate
GF3 Ti 200 @ Ti 500 :D, Gbit LAN (intel), SB Audigy 2 eX[/size]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paa
tycker inte det är översvårt på pc heller.. Vet inte vad Seraphim har spelat för spel..

Tror han tyckte det var enkelt. Var nog en spydig kommentar om att det ändå skulle vara för svårt för tråd-skaparen, eftersom han inte kunde lösa sitt problem själv. Varför tror du han är "kopplad av Garland"?

Och läs hans signatur...

Permalänk
Medlem

va fan.. splinter cell är ju fan inte speciellt svårt?
e ju bara att nöta ju

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Jepp.. Är inga svårigheter alls.. Förstår inte heller vad mitt problem med drivrutinerna (som jag antog va problemet) har med mitt spelande att göra ..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

hehe

jag tror det är dina minnen...

lr månens position i förhållande till Plutos dragningskraft på Neptunus.

Visa signatur

[size="1"]Abit IC7-G, BIOS v.17, P4 2.8C, 2*256Mb Corsair 2-3-2-5
160Gb Seagate SATA, 2*120Gb WD. 60Gb Seagate
GF3 Ti 200 @ Ti 500 :D, Gbit LAN (intel), SB Audigy 2 eX[/size]

Permalänk
Medlem

Jag tror mer på det nedre förslaget..

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!