JAG GER F@N UPP!! 28" XB281HK 4K g-sync skärm i perfekt skick till lågt pris

Permalänk
Avstängd

JAG GER F@N UPP!! 28" XB281HK 4K g-sync skärm i perfekt skick till lågt pris

En gedigen monster skärm (icke för "your average gamer"). Kräver ganska rejäl hårdvara, men tack vare dess avancerade g-sync function kan triple A spel flyta på bra även med t ex gtx 980ti eller gtx 1070 UTAN att behöve sänka från Ultra vanligtvis. Dock känns antialiasing rätt onödight för t ex Witcher 3 eller GTV5 pga av den extrema upplösningen (3840 x 2160 punkter).

Enda "nackdelen" är att FPS kommer inte över 60 ändå (samma gäller for gtx 1080ti i UHD då nsync blir nästan likadant då eftersom gtx 1080ti får kanske mellan 50-60fpsi snitt verkar nästan meningslöst tills 144hz 4k mintorer kommer nån gång nästa år. I duläget är dom perfectly till t ex 1o7o eller 1080l

Uppropspris står dedan och med tankte på att skärmen var köpt nästan exakt 1 år sen så
finns fortfarande 2 års garantii kvar.

Priset kan eventuellt "små diskuteras" vid en snabb & smidig affär vid avhämtning.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Jag erkänner JAG HAR INGEN ANING varför det helt plötsligt blivit så svårt att sälja en high-en 4k skärm. VAD F@N ÄR DET SOM HÄNDER???!???!??!??!?!?!?!

Permalänk
Medlem

Hahahaha 😂
Ursäkta men den här säljannonsen var ju för rolig, du får nog vänta kanske till löning med att få skärmen såld

Det har ju bara gått ca 8 timmar
☺️
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Avstängd

re

@jonthan: En smart observation. Med en skärm värd upp till 4-4.5 tusen kanske jag borde iaf vänta *några* dar. Fick bara den psykotiska ídeen för mig att "byta till röda laget" och har hittat en najs kille som vill byta sitt fury x mot mitt 1070 kort (det hela började väl med tvångstanken att jag har aldrig testat 144hz+ och nu kan jag inte sluta tänka på det!)

Permalänk
Medlem

Har du låda? Kan det skickas?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Moderkort: Aorus z390 elite CPU: INTEL i9 9900KS
SSD: 970 evo plus 1TB Intel 750 1.2TB, Samsung 850 PRO 1TB GPU: Titan X Pascal
Ljud: PC360Sennheiser+SB ZxR RAM: Corsair Vengeance lpx 2600mhz cl15 32GB
SKÄRM1: Asus Rog Swift PG279Q 165hz 27" 2560x1440 CHASSI: Define R5
SKÄRM2: ASUS PB278QR 27" 2560x1440 KYLNING: NH-D15 NÄTDEL: Corsair AX860W

Permalänk
Avstängd

re

@hurrai: jepp. allting som fanns då finns med nu

Permalänk
Skrivet av Dorkimedes:

Jag erkänner JAG HAR INGEN ANING varför det helt plötsligt blivit så svårt att sälja en high-en 4k skärm. VAD F@N ÄR DET SOM HÄNDER???!???!??!??!?!?!?!

Allt går att sälja för rätt pris.

Permalänk
Avstängd

RE

@alfonsg00: just vad är 'rätt pris' för den om jag får fråga? 2/3 nypris? halva? en tiondel osv....

Permalänk
Medlem

Är skärmen kvar?