Corsair Carbide 600Q Chassi

Permalänk
Medlem

Corsair Carbide 600Q Chassi

Hej!

Då jag nyligen bytt chassi så tänkte jag sälja mitt gamla.

Det är ett Corsair Carbide 600Q, ett välbyggt och rymligt chassit med "inverted" layout.
Chassit köptes 2016-02-02 och är i väldigt fint skick. Det är bra ljudisolering och det har inbyggd fläktkontroll som styrs från ovansidan av chassit.

Istället för originalfläktarna så följer det med 3st Corsair AF140 Quiet som är både tystare och flyttar mer luft än original, till dessa följer det även med ett gäng olika ringar för att byta färg.

Chassit finns i Skara men kan även tas med till Skövde på vardagar, om det ska skickas så står köparen för frakten.

Pris: 700 kr

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk

Om du tycker det är ok med bud bjuder jag 500kr med upphämtning i Skövde.

Permalänk

Om du vill kan du behålla fläktarna och sälja separat isf.

Permalänk
Skrivet av 220volt:

Hej!

Då jag nyligen bytt chassi så tänkte jag sälja mitt gamla.

Det är ett Corsair Carbide 600Q, ett välbyggt och rymligt chassit med "inverted" layout.
Chassit köptes 2016-02-02 och är i väldigt fint skick. Det är bra ljudisolering och det har inbyggd fläktkontroll som styrs från ovansidan av chassit.

Istället för originalfläktarna så följer det med 3st Corsair AF140 Quiet som är både tystare och flyttar mer luft än original, till dessa följer det även med ett gäng olika ringar för att byta färg.

Chassit finns i Skara men kan även tas med till Skövde på vardagar, om det ska skickas så står köparen för frakten.

Pris: 700 kr

Läs hela annonsen här

Hur länge kommer du låta annonsen ligga uppe? Väntar du på någon som betalar fullt pris eller har du en deadline? Hittade ett annat chassi som jag skulle vilja buda på om du inte är intresserad av mitt bud nämligen.

Permalänk
Medlem

@Hovabonnen:
Hoppasan, jag hade missat att du skrivit i tråden! Sorry

500kr upphämtning i Skövde går bra.

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk

@220volt: vad bra! Då har vi en affär! Jag skickar PM.