Permalänk
Medlem

Intresse för Teleport?

Tråden passar inte här, jag vet.. vet heller inte var jag bör lägga den forumsdel för teleport är väl på gång?

Jag har tänkt beställa från redkore, och tänkte att vi som är intresserade kunde samla ihop oss och beställa en stor order och spara in frakt som blir väldigt dyrt om alla beställer var för sig.. Jag vet inte om detta har blivit så intressant här ännu, kanske inte? Intresset ökar nog snart tror jag

Skriv jag vill vara med på stor ordern här i tråden, och mail adress så tar jag kontakt med dem intresserade..

Givetvis tar jag ingen avgift för detta förutom frakten ifrån redkore och frakt avgiften till eran dörr..

Edit:

http://www.sweclockers.com/html/artikel/art_030513_teleport.p...
http://www.redkore.com

Visa signatur

"I guess they must have dragged him here, chopped him up and flushed him"

Permalänk
Medlem

Bara jag som inte fattar vad det går ut på?

Permalänk
Hedersmedlem

INGEN fattar vad det går ut på, det är hela grejen.

Permalänk
Medlem

Det verkar finnas folk som har löst det faktiskt. Jag tror det är ett snyggt litet pussel rakt av.

Visa signatur

Teeworlds - För dig som gillar gulliga saker med stora vapen.

Permalänk
Medlem

Varför vill du köpa en grej du inte har en aning vad den är till för?

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Hedersmedlem

Det är nog det som är hela grejen..
Förmodligen vet inte ens de själva vad det är för något men så länge folk köper skiten så är det ju bra.

Visa signatur

Nämen hej!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matricks
Det verkar finnas folk som har löst det faktiskt. Jag tror det är ett snyggt litet pussel rakt av.

Ingen fattar vad livet går ut på och det är både gratis och mystiskt. Så att betala 250:- för några få kort som vi tror skall simmulera samma sak, det är för mig ett till gratis mysterium man kanske kan lösa utan kort och magneter.

Permalänk
Medlem

jaha

En sak är ju klar.
Hade inte sweclockers fått det där paketet, så hade inte du nog och andra som blivit intresserade inte vetat om detta och inte ens funderat på att lägga ut 250 kr på det.
Smart idé där av Redkore.

Permalänk
Medlem

dom skrev ju i sin pressrelease vad det var? en grej för att hjälpa dig att uppnå astralprojektion typ.

Visa signatur

r

Permalänk
Medlem

Du har hamnat i deras lilla nät, de vill bara få alla intresserade och lägga ut massa pengar på det. Gör något smartare med stålarna gode vän

Permalänk
Medlem

Jag har redan beställt ett ex. Sambeställde med 2 galningar jag känner. Stabilt som fan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buffi
Jag har redan beställt ett ex. Sambeställde med 2 galningar jag känner. Stabilt som fan

Du får berätta va f-n det är när du får den

Permalänk
Medlem

Det är ett hjälpmedel för astralt resande. Inget annat.

Men om det fungerar eller ej kan jag inte svara på..

Visa signatur

"I guess they must have dragged him here, chopped him up and flushed him"

Permalänk
Medlem

Man kan uppnå Astralprojektion utan dom dära jvla sakerna, men det krävs mycket träning. Så redkore är helt enkelt ute efter pengar. Jag själv tror inte astralprojektion är bra för en själv eftersom det blir samma känsla som om du tar t.ex. LSD, så då kan väl även astralprojektion skapa beroende effekt, men det är ju inte farligt.

Här kan ni läsa om det

http://w1.970.telia.com/~u97002942/obe.htm

http://www.astralvoyage.com

Visa signatur

r

Permalänk
Medlem

Du kan ju försöka "teleportera" dig med den.

Permalänk
Medlem

Om ni inte är intresserad så skit helt enkelt i att skriva något. Jag tror plastkorten åtminstone kommer få samlarvärde så småning om

Visa signatur

"I guess they must have dragged him here, chopped him up and flushed him"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NiLlY
Om ni inte är intresserad så skit helt enkelt i att skriva något. Jag tror plastkorten åtminstone kommer få samlarvärde så småning om

som hockeybilder då

Visa signatur

weee!

Permalänk
Medlem

astral projection gör jävligt bra musik

Permalänk
Medlem

Se upp så ni inte råkar ut för samma sak som han i Flugan

Visa signatur

Light travels faster than sound. Is that why some people appear to be smart before they speak?
It's a big rock. I can't wait to tell my friends. They don't have a rock this big.

Permalänk
Medlem
Citat:

Man kan uppnå Astralprojektion utan dom dära jvla sakerna, men det krävs mycket träning. Så redkore är helt enkelt ute efter pengar. Jag själv tror inte astralprojektion är bra för en själv eftersom det blir samma känsla som om du tar t.ex. LSD, så då kan väl även astralprojektion skapa beroende effekt, men det är ju inte farligt.

Man kan få ganska ont i huvudet efteråt...

Permalänk
Medlem

Astralprojektion? Har lite svårt att tro på att man kan flyga omkring helt osynlig i världen och titta på saker. Det lär ju bara vara inbillning och hallucinationer ifall man upplever det.

Visa signatur

-dool

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dool
Astralprojektion? Har lite svårt att tro på att man kan flyga omkring helt osynlig i världen och titta på saker. Det lär ju bara vara inbillning och hallucinationer ifall man upplever det.

USA gör det, men de avänder ioförsig stealth teknologi. Sedan har vi tomten, men han flyger så fort så man inte ser honom. Men i övrigt har du helt rätt... tror jag.