M-ITX bygge, mid-range 60fps 1080 gaming, 10-13tkr

Permalänk

M-ITX bygge, mid-range 60fps 1080 gaming, 10-13tkr

Hej, jag vill göra ett bygge i en NZXT H210. Utöver det vill jag att det ska vara så tyst som möjligt. Vill ha ett cleant utseende i burken så om det behövs custom kablar är det ok, men inte första prio. Vill absolut ha m.2 plats på mobo (gärna två) samt wifi. Jag har fastnat för NZXT caset för att det är hyfsat litet och stilrent. Har ni tips på andra case för ett bättre bygge får det inte vara större. Undviker gärna komponenter med skrikig gamer grafik/utseende. Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Om du köper moderkortet från komplett kommer den med uppdaterade bios direkt ur lådan

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

AMD Ryzen 5 2600 4ghz, Gigabyte rtx 2060 OC, NZXT H400i, MSI B450M MORTAR, 16gb ddr4 3200mhz, Kingston 240gb ssd, WD blue 1tb 7200rpm, EVGA GQ 650W, Cooler Master Hyper 212 Black Edition

Permalänk

@Dundaj: Snyggt! Tack så mycket!

Permalänk
Viking

@Dundaj: Han ville ha ett tyst bygge. Då kanske man inte ska välja det där grafikkortet...

Visa signatur

RTX 3080 Gaming X Trio | Ryzen 7 5800X | TridentZ Neo 32GB @3600MHz CL16 | Asus X470-F ROG Strix | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | NZXT Kraken Z73 | 9x Phanteks T30 | LG OLED 27GS95QE 240Hz

Permalänk

Bra poäng. Har definitivt läst om att blower style cards låter mycket

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweatyLlama:

Bra poäng. Har definitivt läst om att blower style cards låter mycket

Kolla bara med leverantören att du får ryzen 3000 redo moderkort annars kan Inet uppgradera de åt dig kolla även på reviews av grafikkort runt 5k innan du köper vet att exempelvis Sapphire pulsen fått bra omdömen dock kostar den 200kr till

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Någon som kan vara vänlig och ta en sista titt på detta innan jag trycker på köp-knappen?

Kommer även köpa till Phanteks Sleeved Cable Extension men vet inte hur man lägger till det på komponentkoll.