Borderlands 3 + Ingame item paketpris

Permalänk
Medlem

Borderlands 3 + Ingame item paketpris

Vill överlåta två genuina CD-key nycklar till EPIC store, aldrig använda och legala. Har frågat Sweclockers om tillstånd för produkterna jag säljer, vilket jag fick!

I paketet ingår:

Borderlands 3 : Pris ~600 riksdaler på EPIC.
Borderlands 3 (In-Game) AMD Echo Device Communicator - SHiFT: ~80riksdaler promo hos AMD.

Båda för 350(!) riksdaler.

(Billigaste priset för global cd-key hos vissa "shady" sidor som g2a och kinguin ligger på 340 riksdaler!

Betalning sker via swish!
Du anger ditt mail och jag skickar CD-key med en gång!

Säljer dessa för att jag fick dem via promo och är inte intresserad av spelet, bättre upp att DU njuter av dem

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Känns väl ganska relevant att säga att du måste ha ett AMD grafikkort för att redeema, tror tom du behöver ett 5700XT.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gainsgoblin:

Känns väl ganska relevant att säga att du måste ha ett AMD grafikkort för att redeema, tror tom du behöver ett 5700XT.

Det är redeemat så CD key nycklarna ligger bara och väntar på sin ägare!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Aha, funkar det? Minns inte om jag fick någon koll då jag installerade via epic launchern också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gainsgoblin:

Aha, funkar det? Minns inte om jag fick någon koll då jag installerade via epic launchern också.

Ja, jag är inte den enda som säljer/sålt nycklar här på SweClockers genom att ha redeemat hårdvaran först för att få ut CD nycklar. Innan du nästa gång kommer med menlösa inlägg då måste du förstå att SweClockers tillåter sälj av orörda CD-nycklar så länge de inte är stulna eller förkommet på annat sätt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Du var väldigt otydlig i början så lägg ner attityden för att jag påpekade en sak som du inte varit tydlig med.