Sweclockers Julskiva 2011

Permalänk

Sweclockers Julskiva 2011

Nu när det börjar lida mot jul så känner jag att det dags att börja lyssna på julmusik (om man inte redan som jag lyssnat sen halloween) och dricka julmust (som jag också druckit sen halloween), och när jag letade igenom mina gamla bokmärken efter bra julmusik som hittade jag ett Youtube-klipp som jag tyckte såg bekant ut. Det visade sig vara Sweclockers Julskiva 2011.

Kan inte Emil och Jonas göra en uppföljare? Då blir jag lika glad som Emil och Jonas är vid 2:33, liksom vem vill inte lyssna på en nyinspelning av Bränn En Propp med Fjolårzgrabben & Gänget?

Visa signatur

Min profilbild beskriver hur jag känner mig just nu.

Permalänk
Relik 📜

Lämnar över den facklan till @UndaC. Enjoy.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Keeper of the Bamse

Hehe, den dök upp på min "recommended"-lista. Sjuk självdistans på de där herrarna alltså

Lyssnade på hela låten såklart, man kan ju inte klicka bort såna här guldklimpar.

Men ska Emil få vara med på nya skivan, han är ju komplettare nu för tiden

ninjaedit: Emil hann svara innan jag skrev klart inlägget

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Skrivet av emilakered:

Lämnar över den facklan till @UndaC. Enjoy.

Så får man väl inte göra? Du måste ju vara med på nått hörn åtminstone!

Visa signatur

Min profilbild beskriver hur jag känner mig just nu.

Permalänk
Medlem

essessdee essessdee essessdee....

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO