Ipa isopropanol 1l (endast upphämtning)

Permalänk
Medlem

Ipa isopropanol 1l (endast upphämtning)

Jag har själv haft svårt att få tag på ipa ett tag nu för rengöring av kretskort och liknande.

Hittade och lade en beställning men behöver inte 3 liter själv. Säljer därför 2 av dessa ifall någon har haft samma problem som jag.

150:- flaskan (1 liter) upphämtas i södra Stockholm. Skickas ej på grund av brandfarligt ämne och PostNords bestämmelser.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hallå! Var i sthlm är hämtningen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomgro:

Hallå! Var i sthlm är hämtningen?

Tjena,

Jag bor i Bandhagen.

Permalänk
Medlem

Tjena. Paxar gärna en. Bor i Farsta och kan hämta under morgondagen om det går bra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tOPO:

Tjena. Paxar gärna en. Bor i Farsta och kan hämta under morgondagen om det går bra?

Det går fint, Jag är upptagen mellan 12:30 och 17:00 men innan eller efter går bra.
Du har en paxad så tar vi resten i pm.

Permalänk
Medlem

Paxar gärna också en

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Sapphire Radeon RX 6900 XT SE | ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Corsair Vengeance LPX 2x8 3600 mhz | Fractal Design Meshify C | Corsair Force Series MP510 960 GB | Corsair RM750x v2 | Gigabyte 27" M27Q 2560x1440 170 HZ | Acer Predator 32" XZ321QU 2560x1440 144 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mattias10:

Paxar gärna också en

Går fint!

Vi tar resten i pm.

Permalänk
Medlem

Då var de slut, verkar som att fler letat.

Låter annonsen vara aktiv tills flaskorna är sålda.

Permalänk
Medlem

Tips till som som blev utan, Ditec har: https://www.ditecshop.se/product/ipa-100

Pris exkl moms, frakt tillkommer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bitfenix:

Tips till som som blev utan, Ditec har: https://www.ditecshop.se/product/ipa-100

Pris exkl moms, frakt tillkommer

Se där, den hade jag missat. Dock börjar det bli dyrt med 250:- inkl moms och frakt.

Permalänk
Medlem

En köpare ångrade sig, så jag har en flaska över om någon är intresserad.

Permalänk
Medlem

Jag köper den då. 😁

Permalänk
Medlem

Kan den hämtas tidigt imorgon?

Permalänk
Medlem
Skrivet av KAMIKIRI:

Kan den hämtas tidigt imorgon?

Skickat pm