Permalänk
Medlem

Mac mini sent 2014

Mac mini sent 2014, i5 2,6ghz 8gb ram, 500gb ssd.
Os big sur senaste, kartong, magic mouse och magic keyboard.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan du återställa den innan försäljningen så den blir som när den var ny?
En Late 2014 borde köra 10.10 Yosemite om jag minns rätt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stan Carley:

Kan du återställa den innan försäljningen så den blir som när den var ny?
En Late 2014 borde köra 10.10 Yosemite om jag minns rätt

Den levereras återställd. Titta på bild så ser du vilket os den har och uppdaterar fortfarande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krille68:

Den levereras återställd. Titta på bild så ser du vilket os den har och uppdaterar fortfarande.

Hur menar du att datorn är återställd om du sen ändå har installerat det senaste operativsystemet efter att du återställde den?
Är den återställd så ska den vara som när den var ny dvs ha samma OS och program som den hade 2014.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stan Carley:

Hur menar du att datorn är återställd om du sen ändå har installerat det senaste operativsystemet efter att du återställde den?
Är den återställd så ska den vara som när den var ny dvs ha samma OS och program som den hade 2014.

Hmm, återställd kan väl betyda olika saker - antingen ”återställd till hur den lämnade fabriken”, dvs OS-version och allt… eller så kan det väl bara vara att man installerat en ny/clean version av senaste OS - vilket väl borde vara det man vill ha? Senaste == borde vara säkrare.

I annat fall är det väl lika enkelt för köpare are återställa (till specifik version av OS) som det är för säljare? (Säljaren vill väl oftast bara ta bort spår efter sig själv innan försäljning).

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Stan Carley:

Kan du återställa den innan försäljningen så den blir som när den var ny?
En Late 2014 borde köra 10.10 Yosemite om jag minns rätt

Em..varför?

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad