Permalänk
Medlem

Wotlk classic guild

Finns här någon guild som söker spelare till wotlk classic?

Jag söker en guild som raidar som mest två dagar/vecka och är rätt casual. Jag har mycket erfarenhet av mythic raiding och wow generellt men planerar inte att spela flera timmar om dagen så guilder med krav på s-tier enchants, gems osv är inte intressant.

Permalänk
Skrivet av Robiban:

Finns här någon guild som söker spelare till wotlk classic?

Jag söker en guild som raidar som mest två dagar/vecka och är rätt casual. Jag har mycket erfarenhet av mythic raiding och wow generellt men planerar inte att spela flera timmar om dagen så guilder med krav på s-tier enchants, gems osv är inte intressant.

Brukar väl inte va så svårt att hitta random casual guilds att raida med typ varje lördag eller söndag eller var iaf inte back in 2010 när wotlk släpptes första gången iaf inte för 10 man raidande till "Gearscore" förstörde för varenda kotte som inte var HC raidare och alla krävde "bättre score" än vad som var möjligt att få i aktuell raid...

än sålänge är det väl bara classic beta så kanske ganska tunnt med folk har ingen aning för wotlk classic skulle väl inte släppas förrän till hösten eller om de var tidigt nästa år om ja inte minns fel.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows