Permalänk
Medlem

Fick hem en flydigi apex 4 idag. Designen känns märkligt bekant. De analoga spakarna är ju absolut guld begriper inte varför det snålas in så mycket på dem så det ska gneka och hålla på. Har inga problem med övriga knappar heller men det som står ut är absolut de analoga spakarna även när man trycker ner dem så känns de solida till skillnad från ms elite eller sonys alster.

Designmässigt så är det väl lite blandat. På tok för mycket led grejer och det är helt galna gifs de tror man ska vilja ha som default. Men de går att byta ut eller stänga av så det är inga problem. Hela bygget känns väldigt robust och väger ändå inte bly så väldigt lovande så här långt

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Fick hem en flydigi apex 4 idag.

Provat "adaptive triggers" som emulerar DualSense i något spel som stödjer detta och isåfall fungerar det väl?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | Palit Geforce RTX 3080 GamingPro | Gigabyte Aorus X570S PRO AX | Noctua NH-U12S |
Kingston Fury Beast RGB 32GB DDR4 @ 3600Mhz | Fractal Design Define R4 | Seasonic Focus GX-1000 80+ Gold |
Dell S3220DGF 1440p @ 165hz | Sennheiser HD 58X | Edifier S530D

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZimpanX:

Provat "adaptive triggers" som emulerar DualSense i något spel som stödjer detta och isåfall fungerar det väl?

Bör det väl göra fungerar bra i demoläge men har inte testat ännu. Hade gärna testat i Avatar: Frontiers of Pandora men det liret verkar inte ha något officiellt stöd ännu.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Fick hem en flydigi apex 4 idag. Designen känns märkligt bekant. De analoga spakarna är ju absolut guld begriper inte varför det snålas in så mycket på dem så det ska gneka och hålla på. Har inga problem med övriga knappar heller men det som står ut är absolut de analoga spakarna även när man trycker ner dem så känns de solida till skillnad från ms elite eller sonys alster.

Designmässigt så är det väl lite blandat. På tok för mycket led grejer och det är helt galna gifs de tror man ska vilja ha som default. Men de går att byta ut eller stänga av så det är inga problem. Hela bygget känns väldigt robust och väger ändå inte bly så väldigt lovande så här långt

Hur lyckades du stänga av gif? Gillar den lilla statusbaren som visar batteri men själva animationen hade jag gärna blivit av med 😅

Permalänk
Medlem
Skrivet av tozz:

Hur lyckades du stänga av gif? Gillar den lilla statusbaren som visar batteri men själva animationen hade jag gärna blivit av med 😅

I mjukvaran kan du välja en annan eller köra egen. Jag har solförmörkad måne nu subtil nog

Övrig belysning går också justera via mjukvaran

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

I mjukvaran kan du välja en annan eller köra egen. Jag har solförmörkad måne nu subtil nog

Övrig belysning går också justera via mjukvaran

Ah okej, det visste jag, tänkte om det fanns något sätt att helt enkelt inte ha någon gif över huvud taget

Permalänk
Medlem
Skrivet av tozz:

Ah okej, det visste jag, tänkte om det fanns något sätt att helt enkelt inte ha någon gif över huvud taget

Du kan ju ladda upp en egen .jpg med noll info borde fungera

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x