Anmäl dig till panel om SweClockers mobilupplevelse!

Permalänk
Medlem

Personen bakom Computex reklam här på Sweclockers var inspirerad av en annan reklam/produkt.

🤣

Permalänk
Medlem

Skulle uppskatta snäppet större text, den är minsta laget för mina ögon.

Visa signatur

En av två halvor i spelpodcasten Gejma. 🎮

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av D.:

Är tveksam att vara med i panelen då jag inte har mycket att säga om designen, eftersom den funkar så pass bra.
Det finns alltid ett driv mot förändringar, även om sådana inte alltid behövs.

@D.:Tycker du hade väldigt bra saker att säga till om! Speciellt då de rör upplevelsen kring att skriva meddelanden etc.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Skulle vilja se att knapparna till underforum fungerar.

Visa signatur

5800X3D @Kombo Strike 3 / 32GB DR RAM @3800MHz,CL16 / 3090 Turbo @1695MHz,0.750V

Permalänk
Medlem

Time-out , vid långt inlägg.. är för kort.

Permalänk
Medlem

Besöker Sweclockers 99% från mobilen, Adblock är ett måste tyvärr.

Permalänk
Medlem

Om din website är en upplevelse för användarna så har du förmodligen gjort något fel ... ;-þ

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.

Permalänk
Medlem

Funkar bra på mobilen, utom när man klickar på forum i menyn, då man bara ser ämnesrubrikerna, så när jag går dit så klickar jag i webbplats för datorer först och zoomar in på trådarna, kanske använder siten ca 25% på mobilen och 75% på datorn

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Medlem

Ingen aning. Besöker bara Sweclockers via datorn.

Visa signatur

Zenith Extreme Alpha | Threadripper 2950X | 3080 Ti TUF OC | 64GB DDR4 3200MHz | 970 EVO Plus 1TB | 3x Red Pro 10 TB @ raid0 | OLED42C2 + 2x U3014

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anwest:

Skulle uppskatta snäppet större text, den är minsta laget för mina ögon.

Typ standardstorlek. Ändra textstorleken i din telefon så funkar det säkert bättre.

Visa signatur

Zenith Extreme Alpha | Threadripper 2950X | 3080 Ti TUF OC | 64GB DDR4 3200MHz | 970 EVO Plus 1TB | 3x Red Pro 10 TB @ raid0 | OLED42C2 + 2x U3014