Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Laggeman
Är det bara jag som får upp följande:

Forbidden
You don't have permission to access /php/benchmark/compare_rtg_2001.php on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.27 Server at www.storagereview.com Port 80

I så fall varför?

Jag har aldrig lyckats o komma in på deras hemsida...

(off topic;Kr^PacMan, vad har hänt med din Vapo?)

Jag får också detta meddelande, och har fått så länge jag kan minnas, men använder du en proxy går det genast mycket bättre.

Visa signatur

H.T.I.D.
One man to rule them all.
Jag har en Powerbook G4 667MHz.

Permalänk
Medlem

hum.... blir lite misstänksam, just när db får in de i lager, strular mina raptor,,, är det min otur med att få måndags-ex eller annat tro... är sugen att testa raid på nya raptor, synd att pengarna är slut bara

Visa signatur

Varför är aut
omatisk radb
rytning så bra?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av denstore
Interfacet borde inte behöva kosta så mycket alls. Det den behöver göra är ju egentligen bara att simulera en 1,5 giggs hårddisk. En batteriförsörjd krets så att minnena inte tömms då man stänger av. Och en funktion som gör att man kan spara RAM-diskens innehåll på sin hårddisk vid nerstängning, utifall att minnena fallerar. Inget konstigt egentligen.

Skit i batteriet när du stänger datorn lägger kortet över det på hårdisken när du startar slänger den ut det igen tar lite längre tid att starta och stänga men med tanke på vinsten så är det värt det.

Visa signatur

Det är mycket nedslående att leva i en tid då det är lättare att spränga en atom än en fördom.A. Einstein

Öh en dag närmare döden:)