Permalänk
Medlem

fläkt till 2500+

ska införskaffa en 2500+ men jag hittar ingen fläkt jag fastnar för. jag har tänk klocka processorn till 3200+ och vill gärna ha en fläkt som pallar med att kyla ner processorn.

Visa signatur

Torsdag hela veckan =D

Permalänk
Antielefant

Ska du bara klocka till 3200+ ska det räcka med en Spire Whisperrock eller en Arctic Cooling Copper Silent 2TC. Väldigt tysta och håller prollen runt 50c.

Visa signatur

i7-12700KF | 128 GB DDR4-4000 | RTX 4080 | Samsung 990 Pro | 3xAcer XB270HU G-Sync

Permalänk
Medlem

Säger som Zcenicx. Kör på en Arctic Cooling Copper Silent 2TC. Den är tyst, och håller min 2500 på 3400 vid ~50C...

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Jag har en Aerocool DP-101 och min går inte över 45 grader i full load klockat till 3200+(har en 2500+) och 200fbs.

Finns dock nu en ennu värre kylare i samma format som jag skulle ha köpt om den fanns då.

Visa signatur

Dont worry be happy

Permalänk
Medlem

Är fläktarna som följer med i boxarna bra? E dom nått att klocka med?

Permalänk
Medlem

Jag kör en dp-101 också som fungerar mycket bra och är tyst.
Zcenicx
jag får inte upp min till en 3200+ ens. Vad har du för inställningar? volt, mm?
det kan inte vara tempen för den ligger på ca45c.

hittar den som en 3200+ i bios men då startar inte xp upp. hmm

Visa signatur

NF7-S Rev2.0, 2500+, RADION 9700 PRO, 2*512 corsair dual ddr 400mhz, 160GB MATROX SATA. / Zirox

Permalänk

Var kan man köpa en Arctic Cooling Copper Silent 2TC. Har letat efter en sådan men hittar bara Arctic Cooling Copper Silent 2, inte TC

Visa signatur

Power is nothing without control

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CarreraGT
Var kan man köpa en Arctic Cooling Copper Silent 2TC. Har letat efter en sådan men hittar bara Arctic Cooling Copper Silent 2, inte TC

JMEdata.se har den har 149:-

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.