lätt sätt att ta bort stansade galler?

Permalänk
Avstängd

lätt sätt att ta bort stansade galler?

vill få bort de men har ingen borr just nu och kanske inte har det på hela helgen och vill göra det nu, testat bryta och böja med skruvmejslar och radiotångar, ahr ingen såg eller sånt heller, ångrar att jag inte köpte en dremel

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

Va? Fläktgallren? Ta en tång eller avknipsare och ha lite skoj.

Visa signatur

2500+@3200+ | 9600 Pro | 2*256 Twinmos winbond | NF7-S 2.0 |

Permalänk
Medlem

ta bladet från en bågfil och såga så nära kanten du kan.. ta sen en fil och fila bort allt överflödigt material..

Visa signatur

Utvandrad till NH tills vidare

Permalänk
Avstängd

jag har försökt det med tången som sagt, var inte skoj jävligt jobbiga galler jag måste få bort, det är rätt stort mellanrum mellan hålen och det är 120mm så .. :/ får leta efter någon bågfil och testa

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Avstängd

träbolaget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dermel multi !

Visa signatur

the never sleeping man
avatar raderad, animeringar ej tillåtna

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av scampi
träbolaget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dermel multi !

LÄTT FETT!!!!!!!!1111

..

Lättast är att låna en dremel eller en sticksåg av någon kompis, lämpligt tack är att bjuda på en pizza så har du lördagkvällen bokad också

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1