Har kvar en del Nvidia klister märken om någon vill ha...

Permalänk
Avstängd

nu fick jag ett brev med en Antec casebadge, riktigt snygg är de

men den intressanta saken var det andra "klistermärket" 5x20cm och ser ut som laminerat något tjockare än papper iaf men klister på baksidan, är urskurit Antec samma som på casebadgen fast större då, och för att hålla ihop bokstäverna är det en rad under och där står det "The Power of You" på, jo tack Antec det åker på chassit sen ikväll får jag tag på en kamera så kan jag ta kort, då kan jag ta kort på mina andra småprylar också(som jag lovade i somras )

Edit: här är en jävligt kass bild men allt jag har så

men ser ju inte vad det står men man ser vad det är, lilla plutten är casebadgen dem ligger i fina påsar så de inte ska repas och de är på en svart icemat för att det ska synas bättre

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Avstängd

www.skrivihop.nu <--- Synd att sidan inte finns längre, trådskaparen skulle lära sig mycket genom att besöka den.

Visa signatur

Lugna er ...

Permalänk
Medlem

JAG FÅR!!

Permalänk
Medlem

HAHA jag har eh halvmeterhög (platt) GB-glacegubbe som jag snodde från en travbana

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

fick ett till litet brev med ett Antec casebadge till, ni kan få slå iväg ett PM om ni är intresserade så kan man deala, och så fick jag mitt battlefield som jag är tvungen att betala för tyvärr

sånt här fast är mer lila än svart, väldigt vackert

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av negr0
www.skrivihop.nu <--- Synd att sidan inte finns längre, trådskaparen skulle lära sig mycket genom att besöka den.

www.väx-upp.nöt <--- synd att den sidan aldrig har existerat, känner du dig mäktig med att gnälla över gramatik/stav- eller dylika fel med folks texter?..

Antar att din morsa är jätte stolt över dig?

Att ha dyslexi eller annat roligt som stör skrivande är mindre handikapp än att gnälla över felet.

Ex: vem har problem?

1: han som skriver fel

2: han som gnäller

Jag ser felet men inte har jag problem, och inte gnäller jag..

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
och inte gnäller jag..

Det är ju det du gör .. lugna ner dig lite, tycker du överreagerar.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a3t
Det är ju det du gör .. lugna ner dig lite, tycker du överreagerar.

Okej, du har rätt... men jag menade att jag inte knäller över stavfel..

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.