något smågulligt spel?

Permalänk
Avstängd

något smågulligt spel?

är seg och har inte spelat på år känns det som, inget FPS spel käns intressant. Hade jag inte varit så trött på Zelda spelen hade jag kört det men nu är jag det så jag undrar om det finns några liknande spel, likt de senaste Zelda spelen typ. Som man inte behöver anstränga sig allt för mycket att klara av samtidigt som man inte ska vara rädd att somna när man spelar.

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

Monkey Island är ju roliga, lite mysspel sådär.

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!
...And justice for all!

Permalänk

Final Fantasy chrystal chronicles är mysigt, fast i några timmar bara.
Prince of persia sands of time är bra också.

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KentRoyal
Final Fantasy chrystal chronicles är mysigt, fast i några timmar bara.
Prince of persia sands of time är bra också.

FFCC var ju helt underbart ända tills man klarat av hela.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
FFCC var ju helt underbart ända tills man klarat av hela.

Jag tappade sugen när man fick spela om samma bana igen.
Tråkigt utan någon riktigt involverande handling.
Dock har det ju underbar musik och mysig grafik!

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem

"smågulligt spel"

Det första som dyker upp i min skalle är Pirston Tale. Öppen beta så det är bara att ladda ner och spela. Har inte tid att leta rätt på adressen nu bara, men jag lovar att en enkel googling funkar

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Avstängd

priston tale har jag spelat och är enformigt, har inte tillgång till gc. försökte dra fram nintendo64at och spela något av spelen man hade där.

Var inget roligt, men spelsuget försvann rätt snabbt

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

Little Big Adventure 2

Visa signatur

:: "Ut med det gamla, och in med det nya." ::

Permalänk
Medlem

Transport Tycoon

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Sam & Max
Day of the Tentacle är en mäktig klassiker i Adventure Genren helt klart

Visa signatur

:: "Ut med det gamla, och in med det nya." ::

Permalänk
Medlem

Nintendo spel är ju nästan alla lite runda om magen. Luigis manison?

Permalänk
Avstängd

mja, enda spelet jag är sugen på är driv3r och det kommer till PC om så länge så jag undrar om jag ska köpa det till xbox och låna brors konsol, ska kolla om jag får med han och kanske någon annan bror på köpet.

Någon som hört bra eller dåligt om det? jag tycker det verkar bra och jag har haft både driver 1 och 2 på PS och dem spelade jag sönder totalt

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal