Permalänk
Medlem

titta på 3D film???

Måste skärmen ha stöd för att kunna visa en 3D film eller måste man andvända ett specielt program?

Jag har testat att spela upp Spy Kids 3D och Shrek 3D ingen av dom blir 3D (självklart har jag 3D glasögon)

Visa signatur

| MSI Neo Platinum | AMD Athlon64 3000+ | 768MB DDR | MSI FX5900 128MB |

Permalänk
Medlem

om filmen är 3d ska du bara behöva glasögonen
har du sådana "ena ögat rött anbra grönt"-glasögon då?

och hur ser filmen ut när du spelar upp utan att ha glasögon på?

Visa signatur

Från den andra sidan. :)

Permalänk
Medlem

Min skärm klarar det fint. Utan program då.

Btw, var får man tag på 3d glasögon? ^^

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

Hur e frågan?

Visa signatur

(( Opteron 185 2.6ghz )) (( [B]MSI K8N NEO4 Platinum[/B] )) (( [B]Corsair HX 620W[/B] )) (( [B]Thermaltake Eureka[/b] ))
(( [B]Corsair TWINX 2048DDR[/b] )) (( [B]XFX 8800GTX XXXGDDR3 768MB[/b] )) (( [B]Seagate 800GB SATA HDD[/b] ))
(( [B]DELL 3007WFP-HC[/b] )) (( [B]Logitech Z-680[/b] )) (( [B]Audigy2 ZS[/b] )) (( [B]24/8Mbits[/b] )) (( Zalman CNPS9500 ))

Permalänk

Re: titta på 3D film???

Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3ngstr0m
Måste skärmen ha stöd för att kunna visa en 3D film eller måste man andvända ett specielt program?

Jag har testat att spela upp Spy Kids 3D och Shrek 3D ingen av dom blir 3D (självklart har jag 3D glasögon)

Antar du har vanliga 3D-glasögon med ett grönt och ett rött "glas". Dessutom antar jag att du har fullgod syn på båda ögonen. Själv kan jag aldrig se sånt iom att jag har så dålig syn på ena ögat att hjärnan inte använder det. Jag kan inte heller se 3D-bilder i tidningar p.g.a. det.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Det finns ju 3D glasögon med båda inbakat.
Man får ju låna sådana på Lisebergs Maxximum eller vad det nu heter.
Fast vissa smugglade ju ut dessa, fast det funkade inte på vanliga "röd,blå bilder".

Permalänk

på dissney land hade dom integrönt och rött på class ögona dom hade grått

Permalänk
Visa signatur

|***<SÖDER BRÖDER GLÖDER>*| http://www.bajenfans.se|*<SÖDER BRÖDER GLÖDER> *** |
|* Cornelis Vreeswijk den största svenska trubaduren genom tiderna http://www.cornelis.nu |