Permalänk
Medlem

Köp av nec e616v

Nu e det såhär, att jag kan få köpa en Nec e616v för 700kr med 3fri, utan någon månadskostnad (demoabbonemang). Hört mycket negativt om den, bl.a. om den korta batteritiden.
Tycker ni det är värt ett köp? Det är ett ruggigt bra pris iaf..
JA eller NEJ, vad säger ni?

edit: kan tillägga att jag har fet beslutsångest då jag inte har det så bra med pengar just nu. Därför frågar jag er

Permalänk
Medlem

Vänta om du får ett erbjudande med Z1010 ist, eller så slår du till iom att du får telefonen till riktigt bra pris.

Vilken kedja jobbar du åt?

Visa signatur

It´s Sony or nothing

Permalänk
Medlem

Det är så att det är min brorsa (som jobbar åt ONOFF) som redan köpt den. Saken e den att han själv inte vill ha den, han tycker den e för stor och klumpig. Så antingen köper jag den för 700kr eller så kränger han den på blocket för 2000-3000

Permalänk
Medlem

Känn efter om du verkligen vill ha den först?
Även om den så kostar 10:- så kanske man inte orkar med den tillslut för att man fatiskt inte ville ha den från början.

Permalänk
Hedersmedlem

Ehm. Demoabbet kan han ju knappast kränga

Jag skulle ta den iaf - även om det råder tveksamhet kring abbonemanget.

Visa signatur

Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
(Är det där en pergamentrulle i din toga, eller är du bara glad att se mig?)

Permalänk
Medlem

visst har jag kännt på den, men e fortfarande osäker
viist, demoabbonemang kanske inte e så bra att sälja, men man kan ju alltid ta bort operatörslåset, eftersom det inte är någon månadsavgift.

men visst 700kr i inte så mycket, och i annat fall kan ju jag kränga den på blocket för bra mycket mer närå, men tror jag köper den..

Permalänk
Inaktiv

Klar du ska slå till. Demoabbonemagen brukar ha massor med gott till som typ 500meg att ladda ner i månaden etc.

Permalänk

Eftersom det är en av dom fulaste telefonerna som någonsin gjorts så hade jag inte köpt den...
Kanske hade köpt den ifall jag hade kunnat sälja den direkt efteråt å tjäna en slant på det

Visa signatur

[color="red"]om du INTE citerar mig, hittar jag INTE tebax hit...[/color]
[color="red"]om du INTE citerar mig, hittar jag INTE tebax hit...[/color]
[color="red"]om du INTE citerar mig, hittar jag INTE tebax hit...[/color]