Mitt swec är Hi-jackat

Permalänk

Mitt swec är Hi-jackat

Har ett litet problem, och jag tror det passar bäst i den här delen av swec. Grejen är den att någon hemsida har fastnat i rutan för "min hemsida" som man kommer till om man trycker på mitt namn här på swec. Det kvittar hur många gånger jag tar bort texten ur rutan och sparar, den är ändå alltid tillbaka efter att jag gjort det. Jag har även provat från en annan dator, men med samma resultat. Jag kan dessutom tillägga att det inte är jag som har lagt dit den länken från början.
Jag har precis kört Ad-aware och Spybot, det gjorde ingen skillnad. JAg har även provat HiJackThis, det funkade inte heller.
Jag skulle väldigt gärna vilja få bort den här hemsidan från min presentation, eftersom ordet "pre-teen" som står i länken är något som jag absolut inte vill ha förknippat med mig. Tro vad ni vill, men jag har inte varit inne på sidan i länken. Var den har kommit ifrån vet jag inte.

Edit: Jag tror det fixade sig, åtminstone tillfälligt CWshredder samt att jag skrev en annan adress i rutan i stället för att lämna den tom gjorde gott.

Edit2: Eller var det Jonasy med sin trollstav som fixade det?

Permalänk
Hedersmedlem

Nej, jag skulle ändra men då såg jag att du redan gjort det. Så jag deletade mitt inlägg i hopp om att ingen tagit notis, men se på fan

Bra att det fixade sig dock. Rätt så komiskt var det faktiskt

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading