Permalänk
Medlem

drulleförsäkring

Först av allt så vet jag inte riktigt vart jag ska placera den här tråden. Så jag placerar den under "Kringutrustning & mobilt".

Nu till problemet.

Jag har haft sönder min bärbara dator. Råkade tappa den nerför en trappa och gick i flera bitar. Jag köpte datorn på ONOFF med en PLUSFÖRSÄKRING.

SÅ jag undrar om försäkringen täcker detta?

Permalänk
Medlem

du får nog bäst svar om du ringer deras support och frågar.

Permalänk
Medlem

säg till dom att den gick sönder av sig själv

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

om det är en drulleförsäkring så är det väll sånna som brukar teka att man tappar den med mer

Visa signatur

Dator1: Amd 2800+ 2,2GHz || 2*512Ddr || 2*160Gb S-ata (raid 0) || Radeon 9800se @ pro || 3dmark 03= 6258
Filserver: Dual p2 2*450Mhz || 4*128ecc sd ram || Maxtor ultra ata adapter || 200+160+80+80=520Gb ||
Mitt htpc projekt: [B]At --> "atx" [/B] lanrouter: [B]Lite plåt lite router [/B]

Permalänk
Medlem

titta på deras hemsida om det står något om försäkringen först.

Har förövrigt sett på IBMs (var dom va?) reklam om typ airbag för laptops, det är ju lite tufft...

Den lär dock ändå bli ägd av en trappa...
Fan va dumt att tappa den, kan du berätta hur du gjorde?