Vilket är årets PC spel?

Permalänk
Avstängd

Vilket är årets PC spel?

Vilket är årets PC spel (än så länge)?
vad tycker ni?

Visa signatur

Nätverk i Idol 2005 - "Operation Rädda Jens" - Gör idoljurryn till åtlöje.
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=52466...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag har stora förväntningar på Juiced och NFSU2

Permalänk

Vice City, om det kom det här året. Annars Far Cry.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av malicious
Vice City, om det kom det här året. Annars Far Cry.

vice city kom väl 2002???

Visa signatur

Nätverk i Idol 2005 - "Operation Rädda Jens" - Gör idoljurryn till åtlöje.
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=52466...

Permalänk
Medlem

väntar med min röst tills HL2 är ute.

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk

Toca Racedriver2!!!!!!!!

Permalänk

Call Of Duty: United Offensive

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

Rome : TW

Visa signatur

X2 3800+ A64 Manchester (10*240, 2400 mhz 1.55v), MSI K8N NEO 2 Platinum, 2048 mb Corsair TwinX 3200C2 (2.5-3-3-8, 200 mhz, 2.75v), AIW X800XT (544/544), 74 gb Raptor, 250 Seagate, Tagan 480w

Permalänk
Medlem

FarCry, Doom3, Painkiller

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

Doom 3 bör inte ens vara med på listan... Kanske som snyggaste spel (min åsikt, ja är ej intresserad ifall ni tycker spelet äger sönder allt som gått på denna jord)

Röstade på Far Cry, fast är ganska säker på att ifall Half-Life 2 varit ute, så hade min röst lätt hamnat där istället

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Doom 3 bör inte ens vara med på listan... Kanske som snyggaste spel (min åsikt, ja är ej intresserad ifall ni tycker spelet äger sönder allt som gått på denna jord)

Röstade på Far Cry, fast är ganska säker på att ifall Half-Life 2 varit ute, så hade min röst lätt hamnat där istället

För mpnga är 'snyggaste spel' = 'bästa spel'.

Visa signatur

Nätverk i Idol 2005 - "Operation Rädda Jens" - Gör idoljurryn till åtlöje.
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=52466...

Permalänk
Medlem

Far Cry vinner båda kategorierna helt klart. Snyggaste och med bästa spelkänslan i brist på bättre ord. Spelkänsla är bra för det är så luddigt och intetsägande så det kan man typ skriva om alla spel man tycker är bra utan att hålla på och förklara i eoner

Sen HL 2 ser jag ingen större anledning till att det kommer vara så otroligt bra. Se bara på Doom 3. Doom och Doom 2 är ju riktiga klassiker Doom 3 även om mycket väl genomfört når ju inte alls samma nivå. Sen Half Life 2 jag vet inte riktigt varför det skulle rocka så mycket. Problemet med vissa spel som varit under utveckling för längre är att de hinner bli gamla när de väl släppts.

Jag tror HL 2 kommer gå en väldigt hård match för att kunna spöa Far Cry. Ska bli kul att se om de kan erbjuda bättre AI och grafik än Far Cry med ögongodispatchen.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Ut2004 !

Visa signatur

I distrust governments because I’ve studied history. Ask Joe this question: who does most of the killing? Who does most of the theft? Even the body-count of the worst criminals and terrorists pales in comparison to the death toll the average government inflicts on its own people. And it is not criminals who tax away 5/12ths of my income. - Eric S Raymond
http://www.css3.se

Permalänk
Medlem

Jag röstade på Doom 3... Inte för att jag tycker att Doom 3 i sig är speciellt bra, utan jag tror att man kommer kunna göra mycket roligt med motorn.

Annars skulle jag röstat på HL2 om det fanns.. Kommer slå Doom 3 med hästlängder

Permalänk

Dawn of war (baserat på betan och demot)

Permalänk
Medlem

Röstade på FarCry, men jag tycker även att Doom3 är ett mycket bra spel. Känslan och stämningen är mycket bra imo. Dock lite enformigt.

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

Väntar tills Half Life 2, Tribes Vengence och World of Warcraft är släppta.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Richard Burns Rally

Permalänk
Avstängd

Call Of Duty: United Offensive.

Visa signatur

Registrerad: 2004-06-16 (dvs. mindre värd än många här på forumet).
Apanson's forum is the shit!
Ladda ner Firefox |Min Audioscrobbler

Permalänk
Medlem

Inte precis fastnatt för något PC spel i år men, det enda jag ritkigt tycker om är väll UT2004 så min rörst går till den

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

FarCry, utan tvekan.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Far Cry

Visa signatur
Permalänk
Medlem

FarCry står på toppen, A number one!

Visa signatur

FractalDesignDefine R4/ Asus Z97-A/ Core i7 4,0/4,4 GHz soc1150/ MSI 970gtx Gaming/ Sam 850 pro 512gb/ Sam 840 evo 256gb/ WD black 1tb/ Corsair ddr3 16gb 1600 c9/ OS:Windows 7 Ultimate 64bit./ Asus 27" 144hz 3D 2ms 1920x1080/ Corsair 750w modulärt/ tangb: Ducky Shine mini mx Brown/ mus: Arachnid Araneus

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KAO
För mpnga är 'snyggaste spel' = 'bästa spel'.

Jo... det är väl kanske sant..

Sådan är verkligen inte jag.. Jag tycker t.ex att Call of Duty är grymt mycket roligare än Far Cry, fast långtifrån lika snyggt... Snygg grafik är en grej för fåfänga....

Permalänk
Medlem

Röstade på UT04, då det inte bara för något alldeles förbannat snyggt, utan också fungerar på i princip vilken dator som helst (antar jag, när tom jag har ~60fps).

Annars är årets bästa fortfarande på väg, Rome...

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk

GTA: San Andreas alt. GT4 !

Visa signatur

mobo: msi 875P -neo lsr, cpu: P2.4C@3xxx (prel. 3.7)HT, Zalman 7000cu, 1024mb, Gfx: ATI 9800Pro

Permalänk

Inget av dom spelen egentligen men min röst gick mellan UT 2k4 och BF Vietnam. Dock så fick UT. Men jag tycker inte direkt att det har kommit några riktigt bra spel detta året, inget som har fått en att tappa hakan direkt. Senast det hände för mig var när MOHAA kom ut för ett bra tag sen
Aja, vi får väl se hur United offensive blir

Permalänk
Medlem

Måste bara säga att Sims 2 är jävligt bra

Visa signatur

| Core2 Duo 3Ghz | 4 GB Corsair RAM | Gainward 8800GTX 768MB | Chieftec LCX | 150GB Raptor | MSI P35 | Benq FP937s+ |