Red alert 3 är på gång

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThE last UnicorN
Jag vill ha ett torn tillbaka... Obelix Tower... Den var brutal.

Nej nej och åter nej, det heter obelisk of light.....och det ska föreställa en skorpion svans!!...

Visa signatur

You spin me round round baby round round like on meatspin baby..

Permalänk
Medlem

Oh nice, har både Red Alert 1 och 2 och ser nu fram i mot att få lira 3:an

Visa signatur
Permalänk

jag skaffade Red alert 1 för massa år sedan...till PSone....och sen så skaffade jag en linkkabel och sa åt min kompis att komma över med sitt PSone...sen så spelade i i mer än 26h i sträck....
Sååå kul det är...och han som är helt emot strategispel..men han föll för det på directen!!..ÄGD

Visa signatur

You spin me round round baby round round like on meatspin baby..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DarKRoachesX
vadå Command and conquer 3?...det har ju inte kommit nått andra spel vad jag vet...
varken tiberian sun eller generals är nått i likhet med en uppföljare....jo..kanke tiberian lite...eftersom Nod och Gdi finns med!...annars så vet jag inte..

Första C&C är kallat Tiberian Dawn inom communityn (alltså inte officielt ), sedan kom Tiberian Sun som man räknar som tvåan, eftersom man inte anser att Red Alert tillhörde serien (vilket det inte gjorde, helt annan story). Och nu finns de som vill ha "C&C 3" som man tror kommer heter "Tiberian Twilight" (Dawn, Sun, Twilight, see the pattern? ), och en del som vill ha RA3, eller något helt nytt.

Permalänk

kanske stämmer... men jag kan fortfarande sätta på mitt PSone och spela lite C&C bara för att få lite nostalig känsla!

Visa signatur

You spin me round round baby round round like on meatspin baby..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DeliMastah
hoppas tanya e me fyfan het brud nån som vet vem det är? alltså irl

kari wuhrer

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

Något jag vill ha är tesla coils och tesla tanks

Men ungefär hur lång tid tror ni det tar att göra klart spelet? De har ju motorn klar, men sen är det ju resten som ska fixas.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cleesox
kari wuhrer

http://www.kariwuhrer.net

Permalänk
Medlem

ÅÅH VILKA GLADA NYHETER!! RA2 är nog ett av dom spelen jag har spelat mest i mitt långa liv! wiiie!

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem

Jippie Fasen vad glá jag blir

Visa signatur

Samsung TFT 22" 2233RZ Svart 120HZ - 640GB Western Digital Black 64MB SATA III - Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 - AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition - Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Fractal Design Define R3, Svart - Corsair TX 650W 80+ - Gigabyte GA-870A-UD3 - Cooler Master Hyper 212 Plus

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zoi
ÅÅH VILKA GLADA NYHETER!! RA2 är nog ett av dom spelen jag har spelat mest i mitt långa liv! wiiie!

WORD!