Visa signatur
"'We're pro-life.' Eww, you look it! You look like you're filled with life."
UNIX man pages online, GNU/Linux-schemaprogram för LiU
Jag har lagt in Crux 2.0 på en 1,4 Ghz P4 med 768 MB SDRAM. Allting fungerar fint förutom en liten störande detalj. Det är så att när en spelare dött på servern, och han i vanliga fall ska falla ner på marken, fryser han fast i en konstig ställning och står kvar där till nästa runda börjar. Det är oerhört irriterande eftersom datorn är stabil annars och HLDS fungerar prima.
Här är ett utdrag från server.cfg:
mp_autokick 0
mp_autocrosshair 0
mp_autoteambalance 0
mp_buytime .25
mp_consistency 1
mp_c4timer 35
mp_fadetoblack 0
mp_falldamage 0
mp_flashlight 1
mp_forcechasecam 2
mp_friendlyfire 1
mp_freezetime 4
mp_fraglimit 0
mp_hostagepenalty 0
mp_limitteams 6
mp_logfile 0
mp_logmessages 0
mp_logdetail 0
mp_logecho 0
mp_maxrounds 12
mp_playerid 0
mp_roundtime 1.75
mp_startmoney 800
mp_timelimit 400
mp_tkpunish 0
mp_winlimit 0
sv_aim 0
sv_airaccelerate 10
sv_airmove 1
sv_allowdownload 1
sv_allowupload 0
sv_clienttrace 1.0
sv_clipmode 0
sv_cheats 0
sv_gravity 800
sv_minrate 6000
sv_maxrate 25000
sv_maxspeed 320
sv_maxupdaterate 100
sys_ticrate 10000
pausable 1
log on
decalfrequency 60
edgefriction 2
host_framerate 0
Här är en liten bild (39 KB) som visar problemet
God jul och gott nytt år allesammans!
"'We're pro-life.' Eww, you look it! You look like you're filled with life."
UNIX man pages online, GNU/Linux-schemaprogram för LiU
Copyright © 1999–2024 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.