Permalänk

<IRONI>
Ni är ju rena rama guldgruvan för det inhyrda företaget som får betalt per samtal dom tar. Inte konstigt att dom låter bli att kolla ordentligt dom 5-10 första samtalen som ni ringer
</IRONI>

(Det med inhyrt företag kom upp i en annan tråd i detta forum... vet inte hur stor del av kunderna detta bolag tar)

Permalänk
Medlem

Jag har inte haft något större problem med mitt BBB-abonnemang. Det enda som krånglat är att internet lägger av då man pratar i telefon, trots att det sitter i första uttaget. Och det kommer någon tekniker hit i veckan, så jag tycker i alla fall de skött det problemet bra.

Annars har det fungerat prima - snabbt, smidigt och kostar lika mycket som mitt gamla Telia ADSL 0,5mbit (nu har jag 24mbit till samma pris, med andra ord en rätt bra affär).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bart0on
Faktum är att jag inte lider ut av det mest. min mor och far jobbar väldigt mycket med datorn, internet och de lider ju av det pga sin proffesion, jag bara för att jag missar väldigt mycket som händer.
Sedan är det inte det att kanske tiden var det värsta, utan att de knappt brydde sig.

Som sagt, är man beroende av uppkopplingen i sitt arbete skall man inte ha ett privatabbonnemang.

För några få hundralappar får du inte mycket support, eftersom det mesta äts upp av fasta driftkostnader och avskrivningar på hårdvara och förbindelser. Det går inte få lönsamhet om man skickar ut tekniker till enskilda kunde rmed något strul. Man samlar helt enkelt några i en hög och tar dem när man fått ihop ett lite större antal..
Gillar du inte det så får du helt enkelt betala vad det kostar. Det finns mig veterligen ingen internet operatör som arbetar idiellt och idkar välgörenhet.

Visa signatur

I am not a politician and my other habits are also good.

Permalänk
Medlem

vad alla ska klaga...jag kör modem o det har fanimej inte klattrat nånting...förutom att det e slött som faaan e jobbit för att man inte kan ringa o dyyyyr jävla telefonräkning......men väääldigt mycket stabilare..hahaha
skaffa sånt o sluta klaga...
kommer få bbb snart o då fåre fan klattra om det vill bara jag får använda det nån jävla gång....//

Visa signatur

Zibkus

Permalänk
Medlem

Ja då var man hemma och internet är.........UPPE!
BBB killen slapp sin dödsmemoar!
Men 1 månad SLÖTT BBB!

Visa signatur

Mobo: Abit nf7-s v2.0 CPU: 2500+ (200x11.5) Gfx: 6800le flashat 12/5 1.4 HD: Maxtor 120gig
RAM: 512Mbyte DDR 400 Kylning: CPU: Vatten GFX: CPU kylare ALX 800

Permalänk
Medlem

Alltså, är det bara jag som tycker att en veckas väntan, på omkoppling är bra?

Permalänk
Medlem

Men fy satan, de har fixxat det men det går segt som BARA den 300ms mot swec
Mycket ledsen =(

Visa signatur

Mobo: Abit nf7-s v2.0 CPU: 2500+ (200x11.5) Gfx: 6800le flashat 12/5 1.4 HD: Maxtor 120gig
RAM: 512Mbyte DDR 400 Kylning: CPU: Vatten GFX: CPU kylare ALX 800