Permalänk

En intressant rubrik

Hej

Jag sitter här och chattar lite med en kompis och vi har kommit fram till att vi har väldigt tråkigt och att det antagligen finns flera som oss. Vi programmerar båda en del, typ Python, C++, Java och sådant. Vi har också en del tid över då vi går i gymnasiet och inte har så stor lust med att lägga ner en massa tid på att plugga. Därför tänkte vi att vi kanske kunde starta ett intressant projekt så vi hår något att göra. Så, finns det några fler sysslolösa själar där ute i mörkret? Varför inte lysa upp tillvaron med att göra ett litet spel kanske?
Kanske en smått meningslös tråd om det bara är jag som känner såhär.. får skylla på att jag har problem med att hitta meningen med livet

Permalänk
Medlem

Det är jag som är kompisen antar jag.
Det är ju sportlov nu så man har ju för mkt tid till övers

Visa signatur

Life's a bitch an then comes more math...

Permalänk
Medlem

Skulle gärna hänga på men har redan ett projekt igång som jag borde koda på...

På sportlovet ska jag LANa så det blir inte mycket tid över för mig inte.

Permalänk
Medlem

Har inte du försökt starta något sånt här flera gånger förut, independence?
Jag går också i gymnasiet men har tvärtom fullt upp, och kunskaperna är nog också för bristande.

Visa signatur

P5B E6600 2048MB 1900GT 2x300GB, MacBook Pro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av codename[black]
Har inte du försökt starta något sånt här flera gånger förut, independence?
Jag går också i gymnasiet men har tvärtom fullt upp, och kunskaperna är nog också för bristande.

Har jag fler trådar om att starta projekt? Inte så konstigt isf, brukar starta ett i veckan känns det som

Jag började koda på ett annat projkt nu så det är lungt, var bara lite seg pga att jag gick upp så sent (15.30 typ) och orkade inte pilla med något gammalt...