Permalänk

mobil med mp3 vs mp3

är det stor skillnad på ljudet både kvalite och effekt mellan en vanlig mp3 spelare och en mobil med inbyggd mp3 spelare?

Hade tänkt 6230i

Visa signatur

[Lian-Li PC60][asus delux v2][Intel i7 920][Corsair 12gb][2* XFX 4870][ocz 60 gb ssd]

Permalänk
Medlem

det är stor skillnad ja

Permalänk
Inaktiv

har själv en vanlig 6230... men den funkar utmärkt med mp3 den ända nackdelen är hörlurarna som inte håller högsta klass men dom e defenitivt inte sämre än Hörlurarna man får till Jens of sweden mp 130....

Permalänk

Självklart är de skillnad annars vore de ju pinsamt. Men jag tror inte skillnaden är så väldigt stor.

Visa signatur

Iriver H10 20gb

Permalänk
Medlem

jag tycker mp3 spelaren i min a925 är hyfsat bra.. ända nackdelen är överförningen till mobilen på just den

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: gtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk

kvaliteten lyssnar jag på hemma. så den är inte så viktig volymen och att snäckorna sitter bra är prio 1.

är det högt ljud ifrån mobilen. min 7250 som jag har nu är ju bara radio i och den är det inte tillräckligt högt ljud i.
Kan man byta hörlurar till mobiler? eller är det bara nokia standard som gäller typ

Visa signatur

[Lian-Li PC60][asus delux v2][Intel i7 920][Corsair 12gb][2* XFX 4870][ocz 60 gb ssd]

Permalänk
Medlem

Det behöver inte nödvändigtvis vara nån skillnad i ljudkvalitét. SE p910i tycker jag låter väldligt bra! Smidigheten är dock en annan sak...

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Inaktiv

Man kan inte byta snäckor, tyvär... men jag har precis fixat ett par andra snäckor till min nokia, jag lödade dit ett par philips lurar och dom funkar mycket bra.
jag vet inte om det finns nån sorts adapter som converterar det till 3,5 mm plug, men jag va inne på the Phone House och dom hade iaf inte något sådant.

Permalänk
Medlem

min V800 är mycket bra. hörs precis som en vanlig mp3 spelare bra bas på ljudet och även hörlurarna som medföljde är mycket bra.

Permalänk
Medlem

Jag har en qtek s100 och jag tycker den låter bättre än polarnas mp3spelare. Låter i klass med ipod tycker i alla fall jag. Dock är hörlursbyte ett måste för att kunna lyssna på musik.

Visa signatur

Näe men är det inte "era lol"-RoBBuzZ? Snabbt tar han tronen som lol-missbrukaren #1 med ännu ett klockrent citat! /ThreadZ

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
min V800 är mycket bra. hörs precis som en vanlig mp3 spelare bra bas på ljudet och även hörlurarna som medföljde är mycket bra.

Instämmer, men jag köpte SE stereoradiohandsfreelurar som rockar fett...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk

Hmm de här var en positiv tråd för min del. Slår nog 2 flugor i en smäll genom att köpa P910i : )

Visa signatur

Iriver H10 20gb

Permalänk

hittade en adapter längst ner på sidanLänk

Men nu undrar jag över hur många mW det är i telefonen. hittar ingen info om det

Visa signatur

[Lian-Li PC60][asus delux v2][Intel i7 920][Corsair 12gb][2* XFX 4870][ocz 60 gb ssd]

Permalänk

De undrar jag med.

Visa signatur

Iriver H10 20gb