PS3 var in-game på E3!?!?!

Permalänk
Medlem

PS3 var in-game på E3!?!?!

Kutagari fortsätter – detta bör man fortfarande inte köpa i blindo – med att bestämt hävda att alla demonstrationer av kommande PS3-spel som visades inför E3 verkligen visade ”grafik ur spelen” – inget förrenderat, finputsat eller skissartat tjafs. Vi har med andra ord bara finöl att vänta oss om inte Ken är mytoman.

http://www.z-2.se/news.php?id=201

Länk där skaparen av PS3 kallar Nintendo för barnkonsol. Tycker hans utallande är helt rätt!

Visa signatur

So Far So Good So WHAT!

Permalänk
Hedersmedlem

Då Nvidia grafikdelen inte är klar ännu tror jag inte så mycket på det.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Hehe, vilken idiot.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheGimp
Hehe, vilken idiot.

Man kanske måste vara det för att hypa en konsol.

När PS2:an skulle komma ut ljög dom så det stog härliga till...:D

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Som alla vet ÄR Ken just en mytoman. Snälla släpp E3 nu och vänta tills vi får se riktiga ingamer bilder och spel.

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mothman
Snälla släpp E3 nu och vänta tills vi får se riktiga ingamer bilder och spel.

Word

Permalänk
Medlem

Re: PS3 var in-game på E3!?!?!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henk

Länk där skaparen av PS3 kallar Nintendo för barnkonsol. Tycker hans utallande är helt rätt!

Håller me!

Visa signatur

"Is you´re refrigerator running? Because if it is, it´s probably running like you; very homosexually..."-Peter Griffin.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mothman
Som alla vet ÄR Ken just en mytoman. Snälla släpp E3 nu och vänta tills vi får se riktiga ingamer bilder och spel.

jag undrar vad du, och sprucetwig, kommer ha för bortförklaringar då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av haraya
jag undrar vad du, och sprucetwig, kommer ha för bortförklaringar då.

"Näe men alltså... Ps3an var ju dopad... så det gills inte"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av haraya
jag undrar vad du, och sprucetwig, kommer ha för bortförklaringar då.

Den som ni Sony-fanboys använt i 6 år fungerar väl, "grafiken spelar ingen roll".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Den som ni Sony-fanboys använt i 6 år fungerar väl, "grafiken spelar ingen roll".

Det där är snarare vad retro fans använder sig av, och det är 100% sant, grafik spelar igentligen inte så stor roll, det är spelen själva! men vist gå och tro att bra spel är bara bra spel för att de är snygga jag fortsätter spela bra spel här

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

de fläst av vidiorna från ps3 var in game eller tech demo... men inte fake..!

Visa signatur

@gegoxaren på identi.ca
min personliga Blag ^_^
#python #cSharp #php #sqlite #freetard #loonix

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Den som ni Sony-fanboys använt i 6 år fungerar väl, "grafiken spelar ingen roll".

det är mer en åsikt än en bortförklaring iofs

och grafik spelar roll, dock inte så stor roll som ni xbots verkar tro

Permalänk
Medlem

Kolla in den här;
http://www.pointlesswasteoftime.com/games/manifesto.html
Allt är läsvärt men speciellt punkt 3 borde vissa titta närmare på.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredrik.
Kolla in den här;
http://www.pointlesswasteoftime.com/games/manifesto.html
Allt är läsvärt men speciellt punkt 3 borde vissa titta närmare på.

vad jag kan minnas så sa aldrig square att screenshots från mellansekvenser var från ingame.. men om han gick och trodde det så.. ja det var ju synd för honom

Permalänk

Ken är en person som skulle jämföra en ny brödrost med Kristi Återkomst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av haraya
vad jag kan minnas så sa aldrig square att screenshots från mellansekvenser var från ingame.. men om han gick och trodde det så.. ja det var ju synd för honom

Skitsamma vilken teknisk benämning man har på viss detalj i en marknadsföringskampanj. Det sjuka är att så många agerar nickedockor och megafon åt multinationellaföretag.

Permalänk
Avstängd

du verkar inte bry dig om någons uppfattning om något mr. E.. varför är du här igentligen?

Permalänk
Avstängd

nej. men när det enda, mer eller mindre, som du skriver är att något är person x's uppfattning och att ingen (du) bryr sig om dennes uppfattning så börjar man ifrågasätta varför du är här.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Varför inte hålla sig till topic istället?

ja varför gjorde du inte det?

Permalänk
Medlem

BRA JOBBAT! haraya du är nog fan den mest enkelspåriga postaren någonsin. har nog inte sett en enda tråd som inte spårat ut när du förpestat den med skit.

Permalänk

Enligt intervjun så säger han väl att Nintendo själva anser att det är en leksak?

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

det var ju han som höll sig till topic..Mr.E alltså

Visa signatur

Take you wonder by wonder
Återinför övriga ämnen
On a magic carpet ride

Permalänk
Avstängd

Fredrik.: tack det samma?

Permalänk
Sötast

Ser fram emot PS3, men inte fan orkar jag gnälla på om att det är ingame eller inte, om ni bara VÄNTAR så får ni reda på det... inte lönt å säga "jo det är det- NÄHÄ - JOHO" till absolut ingen nytta alls

Permalänk
Medlem

Ken "Alla PS2-spel kommer se ut som FFVIII-sekvensen vi demade" Kutaragi?

Mmmm, jag litar ungefär lika mycket på den mannens uttalanden som jag litar på chanserna att få ett snabbt svar från en Blizzard GM...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi

Det där är snarare vad retro fans använder sig av, och det är 100% sant, grafik spelar igentligen inte så stor roll, det är spelen själva! men vist gå och tro att bra spel är bara bra spel för att de är snygga jag fortsätter spela bra spel här

Visst kan gamla spel vara bra trots dålig grafik, men jag föredrar spel som både är bra och har fin grafik. Jag spelar nog inte tillräckligt mycket för att känna att dom nya bra spelen inte ska räcka till.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av haraya

det är mer en åsikt än en bortförklaring iofs

och grafik spelar roll, dock inte så stor roll som ni xbots verkar tro

Visst är det en åsikt, men det är ju vad man fått höra i varje xbox vs ps2 diskusion.
Om det nu skulle visa sig att PS3 spottar ur sig finare grafik än 360 så kommer du inte få höra några bortförklaringar från mig iaf, känns rätt menlöst att tjafsa om något sådant.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
Ken "Alla PS2-spel kommer se ut som FFVIII-sekvensen vi demade" Kutaragi?

jag har då spelat många ps2-spel som är snyggare än detta:
http://ps2movies.ign.com/media/news/video/ps2demos/psx2_6.mpg

fast det kanske bara är jag..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av haraya
jag har då spelat många ps2-spel som är snyggare än detta:
http://ps2movies.ign.com/media/news/video/ps2demos/psx2_6.mpg

fast det kanske bara är jag..

Jag också... fast visst... final fantasy tech demot var ju speciellt då den grafiken inte går att ha i ett spel tror jag...

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk

Det är nog möjligt att få den där dansscenen renderad på en PS2, fast det skulle nog inte få plats med mycket annat än rummet och de 2 personerna. Grejen är även att allting är scriptat i förväg för att flyta på så snyggt som möjligt. Du kan få Counter-Strike att se dubbelt så snyggt ut genom att scripta en stridsscen, det vå såg från Killzone 2 var ungefär lika in-game som en noggrant planerad mellansekvens.