Permalänk

dvdrw? ström? ram? moderkort?

jag har nyligen köpt en nec dvdrw 3540a... vet inte om det är den som ser till att det blir såhär.. jag har iaf problemet att jag tänkte försöka lägga in en film med dvdshrink, en dvd-film alltså men efter en stund så stängs bara datorn av :S skivan verkar inte vara skyddad för jag testa hos en polare med, och där funka det.. sen testa jag att göra om en avi-fil till mpeg-2, och då hände det samma problem att den efter en stund bara stängs av.. va kan det vara för fel, är väldigt jobbigt detta..

tänkte att det kanske kunde vara att datan inte får tillräckligt med ström? eller att det är ramminnet eller moderkortet som spökar? va tror ni? :(:(

Visa signatur

- Johan [Brunkaren]

Permalänk
Hedersmedlem

Kör du spelaren på egen kabel?

Och kan du använda spelaren annars?

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk

alltså.. jag kanske borde skrivit till lite..:P datorn stängs alltid av, även om jag "shrinkar" med brännaren eller vanliga dvdn. det brukar aldrig hända i vanliga fall utan bara när jag försökte idag med de här programmen. men den sitter inte på en egen kabel, utan den delas med den vanliga dvdn... och jag testade att bränna i vanliga fall och det gick utan problem. så det verkar ju som att brännaren funkar.. men jag vet inte :S

Visa signatur

- Johan [Brunkaren]

Permalänk

jag tror nästan att du kan köra in en film genom en vanlig cd-rom på shrink.. och att det finns något program så att man ejbehöver köpa en bränare men då det inte är likahögsäkerhet och snabbhet

Visa signatur

I am Extrazz.