WoW fast utanför kartan!

Permalänk
Medlem

WoW fast utanför kartan!

Har kört wow i två dagar som night elf rogue och nu har något väldigt irriterande hänt. I ett uppdrag skulle jag hitta någon Sathrah "along hte norhten borders of Teldrassil, near wellspring lake"
Nu till det jobbiga. Wellspring lake avslutas med ett vattenfall som det är stora stenar för, men jag lyckades komma runt stenarna och ramlade ner en bit och dog. Sen när jag skulle dit som wasp så ramlade jag ännu längre och ner för hela jäkla ön och hamnade ute i vattnet och nu kan jag inte komma tillbaks upp på ön.... Någon som har nån aning om vad jag kan göra?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Humm, går det inte att kalla på någon GM eller vad de kallas? Supportpersonalmupp iaf Spelar inte WoW, men brukar väl finnas sådana?

Permalänk
Medlem

Logga ut/in igen, skicka ticket till gm

Permalänk

Posta i wowtråden nästa gång.

tips: ta ditt spöke (wisp) och spring (flyg) ut på djupt vatten, du kan sätta på autorun och sikta rakt ut i havet. Efter ett tag kommer ditt spöke att drunkna, och då tar du spirithealer när du respawnar igen. (Den vita "ängeln" på kyrkogården)
Anledningen till att spöken kan drunkna är för att man skall kunna lösa just den här typen av problem själv utan att störa någon GM.

Permalänk
Medlem

Annars kan du trycka på Auto-unstuck så kommer du till din Spirithealer

Permalänk

Hela Sathrah-uppdraget är buggat, oftast försvinner spindlen när man kommer nära den.

Iallafall, annars kan du simma runt ön till Ruhtern village och ta dig upp där.

Edit: Förövrigt så är du inte utanför kartan, bara i plurret.

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk
Sötast

Bara trycka typ Help->Stuck->Auto-Unstuck inte mer med det.