Permalänk
Medlem

moder kort med både agp och pci-e?

Hej! Har för mig att jag hört att det finns nåt moderkort som har både agp och pci-e? nån som vet något?

Visa signatur

jag har en dator och en till och en till och så vidare.

Permalänk
Medlem

Inte än, finns några med AGI, som är ett substitut för AGP men fungerar inte alls lika bra.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ledsen att jag inte kan svara på mer, men överklockning är absolut inte mitt område Vad jag förstår handlar det om att man fäster ett klockbatteri på processorn så går den snabbare, eller hur?

Permalänk
Medlem

någon som kan berätta om det där mobot e bra?

Permalänk
Medlem

Asrock gör budget kort och VIA kretsen till Intel maskiner är ofta mycket sämre än intels egna kretsar.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

ok tack. tror ni det kommer något bättre och för amd cpu? man vill ju intel ha intel ju...

Visa signatur

jag har en dator och en till och en till och så vidare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Masseman
ok tack. tror ni det kommer något bättre och för amd cpu? man vill ju intel ha intel ju...

Fattar inte den frasen riktigt (?) kanske är för att jag är så trött haha vad vet jag just nu.

Visa signatur

Thermaltake Shark ~ DFI nF4-D ~ 3500+ Venice @ 2400Mhz [Temp Idle: 32 Full: 40] Tt Big Typhoon ~ 2048MB Corsair XMS 3200C2 (2x1024) [2.5 3 3 6] ~ XFX 7800GT 460/1068 ~ Hiper 580W ~ Seagate 250Gb

Permalänk
Medlem

Det finns ett mobo för amd med både agp+pci-e som ska fungera utmärkt. Se länken nedan

http://www.ocworkbench.com/2005/asr...al-sata2/g1.htm

Bygger på en ULi M1695 krets. Implementationen finns bara till detta Asrock än.

Finns till salu också hos bl.a. databyggarna.se