Aggresioner under spelandet.

Permalänk
Medlem

Aggresioner under spelandet.

Jag kan bli ruskigt arg när jag spelar, nästan sjukligt sur, grinig och förbannad när det går åt helvete.

Har förstört tre handkontroller, två tagentbord, en joystick samt en gipsskiva i väggen som sprack under ett utbrott.

Antar att jag inte är ensam om detta, så ja undrar vad ni har lyckats med under era utrbrott när ni spelat.

Permalänk
Medlem

inget speciellt, brukar försöka bromsa ner slagen innan man träffar tangentborden/mössen, så ingenting har väll gått sönder tror jag.

Visa signatur

1,2,3 på händerna stå.

Permalänk
Medlem

Bankat på bordet är väl det värsta jag har åstadkommit vad jag minns.

Visa signatur

P4 3.0 HT | 200 GB | 1Gb DDR 400MHz | Radeon 9800 Pro
RIP Heather O'Rourke 1975-1988

Permalänk
Medlem

smällt X antal tangentbord och dampat på diverse föremål runtomkring, brukar även bita i plånboken.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Min klasskompis slog handen i sin laptop så att tangentbordet blev böjt under en match CS. Själv blir jag aldrig så sur.

Permalänk

jag är en god förlorare,men om vinnaren är en dålig vinnare(alltså att personen ska hålla på att "gnida in salt i såren" och retas för att personen vann),så kan jag nog bli lite små aggresiv i pratet

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Bankat lite på något tangentbord är det värsta, var något år sen.

Permalänk
Medlem

Jag har haft sönder oräkneligt många handkontroller till diverse olika konsoller... fast något dator tillbehör har jag aldrig haft sönder.

Permalänk
Medlem

Dödade våran katt....

Permalänk

Kan hända att jag skriker till eller något.

Visa signatur

"Apokalypsens fyra Wärschare tågar in" - nienithaur

Permalänk
Medlem

Om man spelar lan med sina kompisar kan man väl någon gång utbrista "amen vafaaaa" lite sådär på skoj.. Men inte mycket värre

Permalänk
Medlem

Hur kan man bli så arg egentligen? Det är bara ett spel!

Ibland kan man bli frustrerad på windows. Men inget mer.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Dödade våran katt....

haha vart lite förvånad där ^^ själv har jag aldrig haft sönder någe men att man dunkat handen i bordet har väl hänt nån gång.

Visa signatur

Haha, nästa gång du loggar in på swec se till att du loggar ut ^^ Hoe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Hur kan man bli så arg egentligen? Det är bara ett spel!

Ibland kan man bli frustrerad på windows. Men inget mer.

För mig är det inte bara i spel.... kan bli riktigt förbannad i jobbet också. Fast det är alltid när ja själv ställt till det.

Permalänk
Medlem

när jag var mindre så började jag banka på tangentbordet och till slut började nästan grina.. haha

Visa signatur

Thermaltake Armor | DFI Lanparty UT nF4 Ultra-D | AMD 64 3200+ Venice @ 2.6GHz | TwinMOS SP 1024MB PC3500 BH-5 | Gainward 7800GT @ 500/1200 | 2xMaxtor 300GB SATA 16MB | NEC ND3550A | Hiper Type-R 580w

Permalänk

Min space-knapp brukar inte må så bra ibland efter några omgångar BF2...

Permalänk

Har inte bankat sönder nåt direkt när ja spelat, men efter ett par timmars krångel med en dator som dummar sig har man slängt musen iväggen, spottat på datorn & bankat näven i tangentbordet

Visa signatur

Intel Quadcore Q6600 @ 3,2Ghz, Corsair 4Gb Dominator PC8500, 150Gb Raptor, Sapphire HD4890 600w Seasonic Matrox Tripplehead2Go och 3st 23,6" (5040x1050) Acer 5ms LCD skärmar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EvilNed
Hur kan man bli så arg egentligen? Det är bara ett spel!

Ibland kan man bli frustrerad på windows. Men inget mer.

Eller på Linux. Operativsystem är det som framkallar min vrede, helt klart.

Permalänk

Jag säger bara "fan" eller "helvete" när det går åt skogen i spelen. Men jag blir aldrig så arg att jag får raseri utbrott och slår sönder allt och alla runt omkring mig.

Dock när det kommer till windows användning då är det en helt annan historia.

Visa signatur

"The flames of freedom. How lovely. How just. Ahh, my precious anarchy.."

Permalänk
Medlem

Har inga sådana problem, tragiskt att se 12åringar på dh slänger ner sitt chassit och säger, jag blev lite arg bara.

Permalänk
Medlem

jag brukar säga när jag dött flera gånger och det börjar bli jobbigt: äkliga jä*** bö* helve** ho***, nått åt den stilen

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Drämmer näven i bordet någon gång kanske.
Dock aldrig pg.a egna misstag utan enbart när det är t.ex Lagg\Server krashar etc.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Har aldrig blivit såpass frustrerad i ett spel att jag har tagit ut min ilska på något, vare sig fysikt eller verbalt.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Nja jag brukar inte banka på så mycket... Eller jo om jag inte får spela riktigt hög musik blir jag riktigt iriterad XD Men jag sitter ofta på lan och där finns det folk som man börjar undra om tangentbord möss och väggar har gjort dom något illa tidigare i livet. Var nära att bli träffad av ett tangentbord som flög förbi mitt huvud engång och fastnade i väggen bakom mig.

Visa signatur

1* MSI GT780DXR | I7-2670QM | Nvidia GTX 570M 1.5GB GDDR5 | 8GB DDR3 | 2x750GB 7200RPM Raid 0 |
2* HP DV6-1240 | T6500 | 4Gb DDR 3 | ATI 4650 1gb | 500GB HDD |

Permalänk

standard; tilldela några kraftiga slag mot tangent-bordet. men det har överlevt i 1år nu :). annars så är det rätt lugnt.

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Medlem

X antat tangentbord något för 400 kr .. började köpa 79 kr tangtbord efter det.. 1 dörr.. någon mus ,, massa skrik och svärdommar ..1 varsvin somfick mista livet kastade den till katten ^^

Visa signatur

walls dont lite

Permalänk
Musikälskare

Fy fan va jag hatar när till exempel mossan kommer in på rummet när man sitter mitt i en WC3 strid där allt händer... lackar som fan då

- va har du gjort idag?

- Keft jag spelar !!!1ones...

typ... men de e väll den ändå gången

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av prakt6
1 varsvin somfick mista livet kastade den till katten ^^

Hoppas du skämtar annars är du nog mentalt störd.

Permalänk
Medlem

Hade en polare som slängde sin tv i golvet, hoppde ut från sitt fönster naken i regnet och skrek könsord åt sin granne... Kommer inte ihåg spelet dock

Visa signatur

[C2D E6850][OCZ Reaper 4gb 800MHz][GA-P35-DS4 rev 2.0][GW 8800GT 512][150gb Raptor + 1,2tb][HX 620W][Samsung 970p]
GWAR!!
http://www.stargateworlds.com/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MclarenII
Hoppas du skämtar annars är du nog mentalt störd.

du kan väl allvarligt inte bara ha tagit hamstern ur buren och kasstat den till katten? och om du gjorde det. mådde du bättre sen då?

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060