Permalänk
Medlem

hjälp min pappa välja mobil

Hej
Min gode far ska köpa en ny mobiltelefon, han vill ha någon liknande P910 och han kan inte vänta tills p950 kommer ut, vilka alternativ finns?

Visa signatur

How peculiar

Permalänk
Medlem

Kolla på Qtek:s olika varianter. De har väldigt fina telefoner faktiskt

Permalänk
Medlem

Kan du berätta lite mer om din far, är han intresserad av kalenderfunktioner eller multimedia?

Min egen far har en P910i, den används nästan enbart till surfande och kalenderfunktion. Tror knappt att han startat musikspelaren

Är man främst ute efter enhet med riktigt bra telefonfunktion, batteritid och kalender ligger P910i närmast till.

Letar man efter en telefon med lite mer fokus på snabb processor och underhållning så är en telefon med Microsoft Pocket PC (Qtek S100, Eten M500) att rekommendera.

Permalänk
Medlem

Han använder sig av en T68i och en handdator i nuläget, han skulle vilja ha en smartphone istället.
Han kommer använda denna i jobbet så han behöver kalender och mail.
Känns lite tråkigt att köpa en P910i nu när den är ganska gammal men han har så gott som bestämt sig nu. men tack ändå:)

Visa signatur

How peculiar

Permalänk
Medlem

Lånar tråden lite:
Har kyckats övertalla farsgubben att han ska skaffa en mobil.
Det ända krav han är att det ska finnas en bra kamera och att mobilen ska vara lättanvänd. Vilken mobil skulle passa honom bra?

Permalänk
Medlem

Timpan89 :
Tycker man ska välja antingen Nokia eller SE om man är oerfaren mobilanvändare. Därför att när det är dags att byta upp sig så behöver man inte lära sig nått nytt menysystem om man väl bestämt sig för ett märke.
Skräckscenariet är att gå från en SE eller Nokia till en Siemens s65 (skaffade en sån för utvecklingstestning).

Permalänk
Medlem

Vad är det för fel på P910i? Den är ju perfekt för ändamålet så skit samma om det kommer en ny snart.

Får man fråga vad det blev för någon då?

Visa signatur

IBM R40