Hur kan man låsa en tråd som är på engelska?

Permalänk
Medlem

Hur kan man låsa en tråd som är på engelska?

Sjukt ju..
vi får alla lära oss engelska i skolan, så alla KAN engelska..
så tycker det var dumt stänga tråden som var skriven på engelska..

Denna kommer ju iofs oxo bli stängd

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

Kan man ju iof tycka..... men vad har detta med "Kylning - Överklockning" att göra?!?

Visa signatur

1. AMD Athlon XP 2600+@2227 | GT Silent Breeze | ASUS A7N8X | 1536MB TM PC3200 | Radeon X800XL | Raid 0 500Gb + 380Gb HD
2. AMD AthlonXP 2100+@2403 | Spire Falconrock II | Abit NF7 v1.2 | 512Mb TM PC2700 | Maxtor 80Gb | Radeon 9500

Permalänk
Hedersmedlem

Menar du att en tråd på Sweclockers blivit stängd? För att dom snackade Engelska? För vad jag vet är SweClockers ett svenskt forum, och man får bara skriva på Svenska här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten
Menar du att en tråd på Sweclockers blivit stängd? För att dom snackade Engelska? För vad jag vet är SweClockers ett svenskt forum, och man får bara skriva på Svenska här.

Du menar nog Sweclockers...

Nyheter publiceras på engelska, men att man skulle svara på engelska till dom eller en tråd (om det inte är ett citat eller liknande) verkar onödigt. Samtidigt vet jag ju inte vad tråden handlade om.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

Det finns en massa forum där språket är engelska och det finns en massa svenskar, så att swec skulle börja med engelska också tycker jag skulle vara dåligt då vissa faktiskt inte kan engelska speciellt bra.

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk

ne men dom som nte kan engelska speciellt bra behöver ju inte försöka läsa då heller, eller så är det de dom ska försöka att göra för att lära sig. engelskan är nr1 i världen och då sidan faktiskt heter "www.sweclockers.com och det är en engelsk titel!!

Visa signatur

Min musik
@albinloan
Allt vi kan tänka, kan vi skapa.

Permalänk
Medlem

Saxat från låsningen

Since this is a Swedish forum and some of our visitors aren't very good at English, we do not accept English threads. You have to write in Swedish or use another forum.

Det är lustigt när swec själva lägger in trådar på recentioner som är på engelska & startar en tråd för diskutioner . Tror det är en lite tankevurpa från han som låste tråden . Det finns massor med saker på detta forum som är på Engelska borde inte allt som är skrivet på Engelska eller annat språk oxå låsas då .

Permalänk
Medlem

Oftast så är det länkar till recentioner som är på engelska, och dessutom brukar dom översätta en del av texten i nyheten.
Tycker detta har blivit diskuterat nog.
*rapporterat*

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Frågor om forumet och dess moderering tas direkt med berörda moderatorer och INTE i forumet.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||