Rollspel som håller i många timmar!

Permalänk

Morrowind

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av killawife
Du skule inte kunna direktlänka till filmen? För jag har letat som fan men hittat inget på nma.

Vore kul att se nämligen.

Jag köpte förresten Fallout tactics på tradera häromdan. 29:-. Ett fynd. Ska bara köra klart alla andra jävla spel först innan jag kan börja köra det.

Jo det kan jag väl göra. Eller länka till en sida där dem har en massa timeattacks:
Tex halflife på 45 min. Eller quake 1 på 13:46
http://speeddemosarchive.com/gamelist/PC.html

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Neverwinter Nights hade varit mitt omedelbara svar.

Möjligheten att ladda ner upp till 5000 nya äventyr säger bara det lite om möjligheterna. Det finns så sjukt mycket att göra i det spelet så det är inte sant. Det är dock absolut roligast om du spelar coop tillsammans med någon kompis.
Nu blir jag sugen på att spela Fallout. Var grymt bra inledning minns jag, men jag var inte intresserad av turordningsspel när jag provade det. Heroes3 ändrade den sidan av mig.

/Andreas

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f97ao
Neverwinter Nights hade varit mitt omedelbara svar.

Möjligheten att ladda ner upp till 5000 nya äventyr säger bara det lite om möjligheterna. Det finns så sjukt mycket att göra i det spelet så det är inte sant. Det är dock absolut roligast om du spelar coop tillsammans med någon kompis.
Nu blir jag sugen på att spela Fallout. Var grymt bra inledning minns jag, men jag var inte intresserad av turordningsspel när jag provade det. Heroes3 ändrade den sidan av mig.

/Andreas

Tactics (3:an) kan du ju stänga av turnbased i

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haffe
Han efterfrågade väl rollspel? Inte klick'n'slash?

Pwn.

Permalänk
Medlem

Diablo 2

Permalänk
Medlem

Might and Magic VI The mandate of heaven är det överlägset bästa rollspelet jag någonsin spelat, det har några år på nacken men det är ett grymt skönt lir...
Det tar lång tid att klara (själv höll jag på i ett par år) och det är många klurigheter du måste klara av också (altså inte bara hack and slash).

Nä jag ska nog installera det på min dator och spela det igen...

Visa signatur

[Gigabyte B350 GA-AB350M-HD3]-[AMD Ryzen 5 1600]-[Corsair VENGEANCE 16GB 3200MHz]-[Samsung 850-Series EVO 1TB]-[ASUS GeForce GTX 1070 8GB Turbo]

Permalänk
Medlem

om uppdragen var lite krångliga i diablo 2 .. prova då ettan.. det är fett oldskewl och äger alla andra rollspel!

Visa signatur

Nikon D90, Nikon 85/1,8, Nikon 50/1,8 + annat skräp i väskan

flickr

Permalänk
Medlem

Morrowind + tribunal + bloodmoon + många mods

Visa signatur

Bastun skall vara varm när kylan drar in över kalfjället.

Permalänk
Medlem

Baldurs Gate 1+2+Expansions är givna, likaså Icewind Dale 1+2+Expansions, sen har vi det BÄSTA spelet, nämligen Planescape: Torment.

Morrowind är även en hit.

Visa signatur

dfi lanparty ultra-d ::: amd 3700+ ::: ocz pc4000 2x1024mb (2gb) ::: xfx geforce 7800gt @ 474/1400 ::: 2x samsung spinpont 250gb (500gb) ::: hiper type-r 580w

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Samma med Fallout2. En kille klarade det på 17 minuter.

Och samma sätt att spela har jag testat. Det funkar.
Dock tog det mig runt 40 min. Går säkert att få ner om man kör några gånger.

Visa signatur

-Mycken möda leder ofta till tappad handske.

Permalänk
Medlem

WoW = World of Warcraft. Det håller många timmar och veckor m.m.Det tar tid att lvla till 60

Permalänk

spelet börjar vid lvl 60;)