cookies-Orgrimmar?

Permalänk

cookies-Orgrimmar?

hejsan, gör kanske en allt för onödig tråd... men jag måste få veta, vart kan jag köpa cookies i Orgrimmar i WoW?

För att ingen ska rätta mig så menar jag spelet World of Warcraft för er som inte vet...

Skulle verkligen vara tacksam om ni berättar vart eller om det äns finns att köpa där, istället för hur onödig tråd jag skapat =P

// Philip

Edit: kan även konstatera att jag redan sökt på thottbot men ändå inte hittat VART jag kan köpa elelr få tag på det...

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Du måste göra dem själv mha. coocking. Du behöver small eggs och kryddor. Receptet och kryddorna köper du av nån vid julklappsvagnen där.

Visa signatur

Tillbaka med övrigt!
Athlon 64 X2 3800+, Powercolor x800gt 256mb @ 531/570, 1024 Ram. 3dMark 05: 4014p, 3dMark 03: 9212p, 3dMark01: 19820p

Permalänk

aha tack;) jaja, jag har inte coocking så jag få väl se om jag kan fråga nån då

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av philipabcq
aha tack;) jaja, jag har inte coocking så jag få väl se om jag kan fråga nån då

Det krävs hela skill 1 i cooking att göra dem och det kostar 1s eller mindre att lära sig cooking, så du kan nog göra dem själv... dessutom har priset på small eggs skjutit i höjden nåt abnormt idag.

Permalänk
Medlem

gjorde några stacks med kakor, trodde man kunde repetera dendär questen, men icke :/ jag som ville ha schematic för Snowmaster 9000

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Det krävs hela skill 1 i cooking att göra dem och det kostar 1s eller mindre att lära sig cooking, så du kan nog göra dem själv... dessutom har priset på small eggs skjutit i höjden nåt abnormt idag.

Dessutom ska det nämnas att du INTE behöver överge dina professions för att lära dig cooking. Du kan ha två professions (Alchemy och herbalism t.ex) och cooking och first aid samtidigt utan problem.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Dessutom ska det nämnas att du INTE behöver överge dina professions för att lära dig cooking. Du kan ha två professions (Alchemy och herbalism t.ex) och cooking och first aid samtidigt utan problem.

Jaså då lärde jag mig nåt nytt ska genast gå och lära mig cooking

//Philip

G0d JuL

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

Vad finns det för recept för Alchemy från julquestarna?

Jag fick en 'Edge of Winter' blacksmith plan (grön lvl ~35 sak) från en jul-quest som jag sålde för 2g.

Jag är sugen på någon cool jul pot/elixir istället

Permalänk
Medlem

Går väll att köpa sig i AH, gjorde jag iaf

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Sålde den där schematicen på snömaskinen för 7g... sen sa han som köpte den att den var värd 400g... men jag är inte så säker på det alltså, det är ju inte direkt så att man har nån nytta av den

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Sålde den där schematicen på snömaskinen för 7g... sen sa han som köpte den att den var värd 400g... men jag är inte så säker på det alltså, det är ju inte direkt så att man har nån nytta av den

Jag vet iof inte vad det är, men när jag spelade WoW lyckades jag hitta två (!) Black Whelplings och sålde båda för ca 50g stycket. Inte speciellt mycket man kan göra med dem heller. De är söta kanske?

Permalänk
Medlem

Jag köpte coockie receptet i orgrimmar sen hämta jag cooking skillen och sprang till westfall och hämta äggen från fåglarna där ^^

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk

Lite off-topic men jag bortser från det den här gången

tänkte bara säga att jag har för mig att man kan ha 3 st sec. skillz det vill säga

T.ex First Aid, Coocking och Fishing + dom 2 prim. Skillz man har.

e inte 100% säkert men iaf 90% säker

Kanske alla visste men nu är det sagt iaf.

Visa signatur

AMD64 4000+, Asus A8N-SLI Premium, Corsair TWINX2048mb DDR Ram PC3200, XFX GeForce 7800GT 256mb eXtreme PCI-E

Permalänk
Medlem

ehe ... jag har alla secondary man kan ha ... cooking , First aid , Fishing , göra eld osvosv