Permalänk
Medlem

Nätaggregat goes crazy!

Titta hur fint mitt nätagg låter när man kör 3dmark03, gametest 1:

http://hem.bredband.net/badboll/Agget1.zip

Detta gäller såklart alla 3dgrejor man kör men just i 3dmark03 är det extremt.

Förklaring? Något jag kan fixa?

Permalänk
Medlem

Fan va konstigt de låter du kan nog inte fixa det ljudet själv.. pilla inte mycke i nätagg, de är farligt!! Jag hade skaffat nytt nätagg.

Permalänk
Medlem

hmm..titta.. ja, mitt winamp skinn är mycket snyggt

det blir väl varmt kanske? byt fläkt. men den låter som en motorsåg ju, kan det värkligen va agget??

Visa signatur

[[Asus Commando - - C2D E6320 @ E6700 - - 4GB TWIN2X - - PC HD 2900XT - - Antec Solo - - X-Fi Xtream Music - - NX-8060]]

Permalänk
Medlem

Hehe ja det är agget, har låtit sådär från början.

Det är ett 430W agg från en HP burk.
Det är burken i min signatur då..

HP har sagt att dom byter ut aggen om man skickar in burken, men tror inte det är aktuellt.
Har bytt moderkort, grafikkort, sågat sönder chassiet osv..
Känns som om garantin är borta

Men men, får väl byta det någongång snart då.

Permalänk
Medlem

Du e helt säker på att de inte är nån som står å sågar bränne?

Seriöst, Köp nytt nätagg!

Visa signatur

"There is no reason for any individual to have a computer in his home." - Ken Olsen

Permalänk
Medlem

wow wtf, låter typ som 50 st fläktar är igång på full varv med kasst lager :S

Visa signatur

Intel Pentium 4 Prescott, 3.39 GHz | 1024MB DDR pc3200 | 2 st 250 Seagate Barracuda S-ATA | Radeon x600 pro 256 Mb | Hiper Type-R 580 W Black

Permalänk
Medlem

hmm tycker du kan öppna det och smörja fläkten eller byta ut den den måste verkligen vara sjukt igen dammad eller något annat:p

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | Powercolor Radeon RX 5700XT 8GB Red Dragon | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold

Permalänk
Medlem

Nej det är inte fläkten, det är någon kondensator eller liknande som håller på att ge upp.

Permalänk
Medlem

Tycker det låter lite som en elgaffeltruck Antar att det är dags att byta ^^

Visa signatur

Intel C2D E6300 @ 2800 || Asus P5B Deluxe || 2048mb Crucial Tenth Anniversary PC5300 @ 1000 4-4-4-12 || MSI 7900GTO @ 700/1700 || Samsung Spinpoint 250gb || NEC 5170 || Antec P180B || Corsair HX520

Permalänk
Medlem

mitt nätagg fick en gång på ett lan utmärkelsen "lanets symaskin" men det lät hemskt varje gång man startade upp det, men sen när det varit igång ett tag så lugnade det ner sig. udda. men jag antog att fläkten gick i något eller iaf att problemet satt i fläkten, så jag bad en kompis byta den (vågade inte själv..:D) sen dess funkar mitt utmärkt.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!