Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Batterier brukar alltid sättas omlott.
- +
+ -

När det gäller telefonen tyckte jag den är väldigt plastig
och ger inget vidare kvalitétsintryck.
Glappiga och lösa knappar där designen går före
funktionalitet.
Den fungerar, men det finns betydligt bättre telefoner
i samma prisklass.

Har satt batteriena omlott, alltså inte - mot - eller + mot +. Förstår inte vad felet är, har provat båda hållen, alltså med pluss neråt och minus neråt.
Hur länge laddade du batteriena ?

Aja, är väl en DOA som vanligt.

Inget bra första intryck av Hagenuk.

Visa signatur

AMD Opteron 146[CABYE] | Asrock Dual-SATA2 | Corsair 2x512 MB VS | Connect3D X800GTO - 16 P 540/580 | bZerk 500 W
Qtek 8010 | Canon PowerShot A610 Canon EOS350D/Sigma 18-200|Klap klap duktig 94 :)

Permalänk
Medlem

Om batteriet är urdraget kan det ibland behöva sitta i uppåt 10 min för att laddning ska starta i vissa prylar..

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem

Citerar den totalt värdelösa handboken :

Citat:

5.Placera handenheten på basenheten. På displayen visas symbolen för uppladdning.

Har placerat den där, men inget sker. Måste vara DOA, tar tillbaks den till Classe någon dag. GRRR ! Trasiga produkter gör mig förbannad !

Edit : Såg på batteriena nu : standard charge : 16 hours.
Tror ni att dom säljs H-E-L-T urladdade ?

Visa signatur

AMD Opteron 146[CABYE] | Asrock Dual-SATA2 | Corsair 2x512 MB VS | Connect3D X800GTO - 16 P 540/580 | bZerk 500 W
Qtek 8010 | Canon PowerShot A610 Canon EOS350D/Sigma 18-200|Klap klap duktig 94 :)

Permalänk
Medlem

Vår var det inga problem att kicka igång på en gång... har du skruvat igen batteriluckan och startat upp med power-knappen (totalt hjärndöd fråga, kanske men ibland är man lite braindead) annars skulle jag gå tillbaka till affären...

Visa signatur

what's a buttfor?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av STFU
Vår var det inga problem att kicka igång på en gång... har du skruvat igen batteriluckan och startat upp med power-knappen (totalt hjärndöd fråga, kanske men ibland är man lite braindead) annars skulle jag gå tillbaka till affären...

exakt så jag har gjort ja

Har laddat den ett bra tag nu, inget sker. Men dum fråga, kan du kolla hur dina batterier sitter ?

Mvh NineFour

EDIT : Nu startade den. Tog ut batteriena, vände på dom, provade. Inget skedde, vände tillbaks till det sätt ajag trodde skulle vara rätt, sätter på luckan - piiip.

Skumt, men fan så skönt

Visa signatur

AMD Opteron 146[CABYE] | Asrock Dual-SATA2 | Corsair 2x512 MB VS | Connect3D X800GTO - 16 P 540/580 | bZerk 500 W
Qtek 8010 | Canon PowerShot A610 Canon EOS350D/Sigma 18-200|Klap klap duktig 94 :)

Permalänk
Medlem

haha, jackpot! Och nu får jag skit för att jag inte läser inläggen helt... hann nästan öppna telefonen innan jag läste hela vägen ner...

Visa signatur

what's a buttfor?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av STFU
haha, jackpot! Och nu får jag skit för att jag inte läser inläggen helt... hann nästan öppna telefonen innan jag läste hela vägen ner...

Vilken god gärning. Aja, verkligen konstigt. Batteriena satt i rätt hela tiden, fast det fungerade inte

Visa signatur

AMD Opteron 146[CABYE] | Asrock Dual-SATA2 | Corsair 2x512 MB VS | Connect3D X800GTO - 16 P 540/580 | bZerk 500 W
Qtek 8010 | Canon PowerShot A610 Canon EOS350D/Sigma 18-200|Klap klap duktig 94 :)