Permalänk
Medlem

symbian problem

sitter här som lycklig ägare till en Nokia 6680 fram tills nu... den har slutat vilja skriva bokstäver.. den sriver bara siffror.. och menyn ("penn"knappen) kan man inte komma in i.. är det någon annan som har samma fel eller är det jag som dragit på mig nåt virus ?

Visa signatur

Mobo: Asus Maximus VI Hero Processor: 4770k Ram: 16gb corsair vengeance. GPU: ASUS GTX980ti STRIX. PSU: Corsair RM550 . Samsung 840 250gb. Chassi: Silverstone Fortress 2. Skärm: AOC 24" 144hz.

Permalänk
Medlem

Håll länge på #-knappen längst nere till höger!!

Permalänk
Medlem

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk

Re: symbian problem

Citat:

Ursprungligen inskrivet av 70RN4M3N
sitter här som lycklig ägare till en Nokia 6680 fram tills nu... den har slutat vilja skriva bokstäver.. den sriver bara siffror.. och menyn ("penn"knappen) kan man inte komma in i.. är det någon annan som har samma fel eller är det jag som dragit på mig nåt virus ?

Min kompis hade detta problemet med sin N-Gage, och det gick inte att fixa på något sätt så han fick lämna in den och fick en ny.

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem

precis vad jag fick göra. så dum är jag lyckligtvis inte att jag inte testat hålla in # ^^

Visa signatur

Mobo: Asus Maximus VI Hero Processor: 4770k Ram: 16gb corsair vengeance. GPU: ASUS GTX980ti STRIX. PSU: Corsair RM550 . Samsung 840 250gb. Chassi: Silverstone Fortress 2. Skärm: AOC 24" 144hz.

Permalänk

sorry men va händer ifall man håller in # ? testade på min 6600, men de hände inget. ( kan tillägga att ifall de skulle va nått "farligt" så bryr jag mig inte så mycket. för min ölflask öppnar telefon e inte så värdefull )

Visa signatur

Petar i el-uttag. [img][/img]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Catamenia
sorry men va händer ifall man håller in # ? testade på min 6600, men de hände inget. ( kan tillägga att ifall de skulle va nått "farligt" så bryr jag mig inte så mycket. för min ölflask öppnar telefon e inte så värdefull )

Du ändrar från bokstavsläge till sifferläge när du skriver.

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G