Söker hosting till spelsidor/teknik + Crew (STOR)

Permalänk
Medlem

Söker hosting till spelsidor/teknik + Crew (STOR)

Hej! Det är så att jag håller på med olika hemsidor. En är för MMOs (onlinespel), en tekniksida, 2 spelsidor, en WoW sida, allt ska ingå i ett nätverk.

Därför undrar jag om någon har en stor hosting över: VARNING: Sidorna kan bli väldigt stora, (om dom skulle bli det så kanske man får byta webhosting). Jag söker dig som är intresserad av dessa ämnen, asså spel och teknik och samtidigt erbjuder hosting/server för sidorna. Vad får du som tack? Jo du får reklam till din sida, och det kan jag lova dig, gynnar dig om sidorna blir stora, (Kanske till och med länkar till din webhosting, bara kanske), du får bli crew på sidorna om du vill och om du är intresserad.

Domän är redan fixade och dom skriver jag inte här, det får ni se när dom är klara

Det här är en stor chans för er som skulle vilja hjälpa till med olika hemsidor.

Söker även designers och kodare till sidorna, bara säga till om ni är intresserade. (Kodare får gärna kunna PHP, MYSQL och ASP, ASP.NET samt MS SQL, andra programspråk är självklart välkomna) (Designare ska kunna designa avancerad sidor och annat, typ ikoner, m.m)

OBS: Alla hemsidor kommer vara på engelska.

Endast seriösa tack.

MVH, Bombur

Permalänk

Har du gjort klart sidorna än?

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem

Nej, det är ju därför det behövs designers (och jag kommer också hjälpa till med designen).

Ser ganska lovande ut, vore bra med en hosting annars har jag en liten temporär men den har rätt lite utrymme så skulle behöva en större.

En ASP.NET 2.0 hosting vore TOPPEN!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bombur
Nej, det är ju därför det behövs designers (och jag kommer också hjälpa till med designen).

Ser ganska lovande ut, vore bra med en hosting annars har jag en liten temporär men den har rätt lite utrymme så skulle behöva en större.

En ASP.NET 2.0 hosting vore TOPPEN!

Hur mycket utrymme talar vi om? på dig låter det som om att det skulle kunna bli uppemot 100-200GB..

Har en server på 10/10Mbit med apache mysql samt php om det är intressant, samt kanske några GB att avara till ett sådant här spännande projekt! Kolla efter länk i min sign.

Visa signatur

"With a rubberduck one's never alone"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dean
Hur mycket utrymme talar vi om? på dig låter det som om att det skulle kunna bli uppemot 100-200GB..

Har en server på 10/10Mbit med apache mysql samt php om det är intressant, samt kanske några GB att avara till ett sådant här spännande projekt! Kolla efter länk i min sign.

Det låter intressant Dean, skulle du kunna öka utrymmet/bandwith eftersom om sidan blir större?

Hur mycket utrymme och sånt skulle man kunna få?

Har skickat dig ett PM.

Permalänk

Varför 2 spelsidor? :S

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Varför 2 spelsidor? :S

Började också fundera på detta.

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk

Och sen varför börja med... 5 sidor?!

Gör klart en, helst en generell spelsida och bygg utifrån den!

Permalänk
Medlem

Japp, hade tänkt att börja med en sida.