Permalänk

när du har fått resten av grejerna så har nvidias dx10 kort hunnit ut

Visa signatur

Asus p5q pro, q6600, radeon 4870, Twinx pc6400 4gig, 2st seagate 500gig, FSC Amilo 26" wide

Permalänk
Medlem

Chansen finns, så mitt råd är att du lika gärna kan vänta tills CPU'n kommer.

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem

Gainward har jag haft fyra gånger, och jag är otroligt nöjd med dem!

Visa signatur

Spelrigg:
Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bryngel1989
jo tänkte det också men tänkte ju köpa leadtek 7950GX2 och det värkade slut på många ställen så jag tänkte jag köper det nu så att det inte är slut när jag får cpun men vet att det är lite dumt.

Eller så väntar du 4 dagar, för då kommer X1950XT ut.

Permalänk

jo men jag vill hällre ha 7950GX2 för det är bättre. Cpun ska ju komma in 20/8 på komplett men när jag beställde stod det 12/8 men inte säker men det kan ju vara första leveransen dom får så jag kanske får den någon gång efter 12 om jag har tur.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bryngel1989
jo men jag vill hällre ha 7950GX2 för det är bättre. Cpun ska ju komma in 20/8 på komplett men när jag beställde stod det 12/8 men inte säker men det kan ju vara första leveransen dom får så jag kanske får den någon gång efter 12 om jag har tur.

Jo, men den kommer säkerligen gå ner i pris.

Permalänk

jo men det är så att jag vill inte sitta den dagen när cpun och moderkortet kommer utan ett grafikkort. Köper skiten nu istället så får vi se om jag förlorar massa på det eller inte.

Permalänk
Medlem

Jag tycker att du gör helt rätt! Jag har fått göra lika dant och dessutom beställa från olika sidor på nätet för att ens hitta någon som har moderkortret som jag vill ha hemma, totalt blev det 3 sidor, jag vet... frakt från tre sidor men jag årkar inte gå och vänta på att det ska komma snabbare, bättre grafikkort. Beställde ett Asus GeForce 7950GX2 från SHG.biz tillsammans med en E6600 och vad alla har skrivit så har inte jag sett något X1950 kort än, och det senaste inlägget i denna tråden är nästan tre veckor gammalt.

Nä, det är bara att bestämma sig och sen köra på den banan... vänta på saker... då kan man vänta sig död!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har XFX 7600GT. Kan säga att fläkten lät som satan. Men utöver det kan jag väl tillägga att XFX's kort av någon anledning verkar klocka bra enligt vad jag har hört. Mitt 7600GT klarar 650/1625 (jag har inte ens testat högre) utan problem och utan vmod eller nåt ... Vissa tillverkare köper dom bättre exemplaren och det kan vara därför som dom klockar bättre ...