Warhammer 40k: DoW: Dark Crusade DEMO

Permalänk
Medlem

Tycker det är förjävligt att dom har förstört sm's missel llaunchers. Innan gjorde man 5 sqad fullt av dom och sen spränge allt. Du tar det timmar att döda en gubbe.

Har inte provat tau än utan bara Necrons, och dom är rätt bra, skadar mycket och lever jävligt länge. Men dom går lika snabbt som en sovande apa. Och har jävligt tråkiga byggnader.

Annar är Campainen jag väligt bra.

Någon som vill spela någon dag?

Föresten, alla som har tänkt att köpa detta löst bara för det står att det är stand alone, om ni gör det så får ni bara Tau och Nercons och väldigt lite banor. Ska ni ha de andra sakerna måste ni ha installerat DoW och Wa.

Permalänk
Medlem

"Föresten, alla som har tänkt att köpa detta löst bara för det står att det är stand alone, om ni gör det så får ni bara Tau och Nercons och väldigt lite banor. Ska ni ha de andra sakerna måste ni ha installerat DoW och Wa."

I multiplayer ja...

Permalänk
Medlem

Dark Crusade är riktigt roligt, förutom att Relic återigen gjort tabben att buffa de nya lagen som fasen (ni kanske minns Imperial Guard i patch 1.4 ).
Tau Firewarriors med sin über-range och i kombination med commandern tar ner nästan allt i tier 1, och Necrons är ruskigt bra i högre tiers (Flayed Ones är sjuka).

Kör lite kampanj då och då, kör som orks just nu. Har utrotat alla utom Tau och Eldar, men de lär inte leva länge till.

EDIT: Där dog Tau, deras HQ-bana var en riktig pain in the ass. Hela min armé dog innan jag kunde klara uppdraget med en andra våg av Orks. Hela Honour Guarden dog dessutom.

Permalänk

Jag gilla inte spelet alls..

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ulath666
"Föresten, alla som har tänkt att köpa detta löst bara för det står att det är stand alone, om ni gör det så får ni bara Tau och Nercons och väldigt lite banor. Ska ni ha de andra sakerna måste ni ha installerat DoW och Wa."

I multiplayer ja...

I mp ja, men hur ofta köper man ett RTS för att spela singel player? Även om kampanjen är cälldigt underhållande i Dark crusade.