Permalänk
Medlem

Provmedlem?

Hej! Ser att vissa heter provmedlem i stället för medlem. Kan väl ha med att göra på Swec innan. Men borde ni inte ändra dom som är det? Och vad står det för egentligen?

Permalänk
Hedersmedlem

Hej! Den titeln används på medlemmar som har varit tillfälligt avstängda och det tillkommer med andra ord hela tiden provmedlemmar. Nu vet du det.

Permalänk
Medlem

Okej, tack GAPa, då vet jag det ja.

Permalänk

hur länge är man provmedlem? eller är man det föralltid? eller har man tex 1 år på sig att inte göra något dumt så blir manvanligmedlem igen eller så?

kan man få bort statusen provmedlem eller varningar om man gör något väldiga bra ? då menar jag väldigt bra..

inte för att det stör mig så dirext då men men sitter här o ugglar lite så

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
hur länge är man provmedlem? eller är man det föralltid? eller har man tex 1 år på sig att inte göra något dumt så blir manvanligmedlem igen eller så?

kan man få bort statusen provmedlem eller varningar om man gör något väldiga bra ? då menar jag väldigt bra..

inte för att det stör mig så dirext då men men sitter här o ugglar lite så

Titeln ligger normalt kvar för alltid, precis som varningarna och tas inte bort (om man inte blir redaktör eller liknande). Vi får dock se vad som händer med detta när det nya forumet kommer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GAPa
Titeln ligger normalt kvar för alltid, precis som varningarna och tas inte bort (om man inte blir redaktör eller liknande). Vi får dock se vad som händer med detta när det nya forumet kommer.

något nytt forum på planering?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GAPa
...Vi får dock se vad som händer med detta när det nya forumet kommer.

ojojoj, nu blir man nyfiken här...

Hörrö! Har man sagt A får man säga B

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Hedersmedlem

Hm, ja, nej det är ett nytt forumsystem som ska ersätta Vbulletin 2 vi kör med nu, helt enkelt. Letar ni runt i den här forumdelen hittar ni kanske mer information.

Permalänk
Medlem

Vi provmedlemmar är Sweclockers elit. Det är vi som är den coola gruppen som alla ser upp till och försöker efterlikna. Vi är helt enkelt lite bättre, smartare och snyggare.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sloppy
Vi provmedlemmar är Sweclockers elit. Det är vi som är den coola gruppen som alla ser upp till och försöker efterlikna. Vi är helt enkelt lite bättre, smartare och snyggare.

Akta dig, jag antar att du kommer ihåg varför du blev avstängd sist.