Problem med att byta lösenord på gmail :S

Permalänk
Medlem

Problem med att byta lösenord på gmail :S

Hej, har fått ett litet problem med gmail.
Skulle idag byta mitt lösenord pga att ett community jag var medlem på blev hackat. Så jag gick in där man byter lösenord, skrev in min nuvarande samt det nya 2ggr.

Vad hände sen då? Jo nu kan jag varken logga in med det gamla eller det nya lösenordet :S

Någon som har varit med om liknande? Kan tyvärr inte heller skicka lösenordet till min alternativa mail, då jag inte har skrivit i nån sån. Lösenordsfråga har jag inte heller vad jag vet, och har jag det så kan jag inte svaret.

Tror ni jag kan övertyga gmail om att återställa mitt lösenord på nått sätt om jag ber riktigt snällt, för det verkar ju nästan som det är deras fel, tycker det skulle vara lite svårt att lyckas skriva in fel lösenord i båda "nya lösenordet"-fälten, samma fel dessutom.

Visa signatur

Antec SLK3000B: AMD Athlon XP 2500+ Barton <> 512 MB RAM <> GeForce FX5700 <> 160GB Maxtor
Gallerier: Gravyr <> Kabeldragning

Permalänk

Du har inte råkat ha CAPS inne?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lurcazzus
Du har inte råkat ha CAPS inne?

Redan testat tyvärr

EDIT: testade att byta lösenord på mitt andra konto och där funkade det, så vad kan felet vara, om jag har skrivit in fel lösenord måste jag ju ha tänk på något annat samtidigt, men då måste jag ha lösenordet nånstans i skallen :=(

EDIT 2: Problemet löst :D:D
På nått j*vla sätt så hade jag lyckas skriva samma fel i båda fälten, som tur är så gissade jag rätt tillslut xD.

Visa signatur

Antec SLK3000B: AMD Athlon XP 2500+ Barton <> 512 MB RAM <> GeForce FX5700 <> 160GB Maxtor
Gallerier: Gravyr <> Kabeldragning

Permalänk
Medlem

Skönt att det löste sig.

Visa signatur