Tips på grymma spel!

Permalänk
Medlem

Tips på grymma spel!

Hejsan!

Jag är för närvarande helt utan spelkoll, har ingen aning om nya spel och sånt.

Jag skulle vilja ha tips på riktigt bra spel, racing, krig, ja typ vad som hellst förutom spel som typ world of warcraft...

Tips uppskattas!

Over and out!

Visa signatur

oo=II=oo

"Kom arbetslust och träng dig på, här skall du motstånd finna"

Permalänk
Medlem

Americas Army som för övrigt är gratis om du gillar realistiska soldat FPS. Silkroad Online om du gillar MMORPG som också är gratis. Sen finns det ju en massa som man kan köpa som Call of Duty 2 om man diggar WW2 eller varför inte Battlefield 2142 om man gillar framtiden? (ingen single player kampanj dock)

Visa signatur

i7 4790k | Gigabyte GA-Z87X-UD4H | 16GB CL11 2400MHz | GTX 1060 | SSDx2 HDDx3
Kringutrustning: BenQ XL2411Z 144Hz, SteelSeries 6Gv2, Zowie FK, Qpad QH-90, Asus Xonar DX

Permalänk
Medlem

Anno 1701
Medieval II:Total War
GTR 2

Ovan nämnda är de roligaste liren just nu och som är någorlunda nysläppta.

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk
Medlem

Prey
Quake 4 (gammalt men riktigt bra single-player upplevelse)
The Suffering -Ties that bind
F.E.A.R (gammalt men det släpptes en expansion nyligen)

Ja, jag gillar FPS...

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk

Company of Heroes (RTS)
rFactor (Racing)

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk

Painkiller! FPS från 2004 i gammal anda. Liknar en blandning av Serious Sam och Blood. Mycket bra spel. Filmsekvenser en mer eller mindre seriös handling och karaktären förändras genom spelet så att du hela tiden vill fortsätta.

Visa signatur
Permalänk

Kanske man borde börja ta det trots att det borde vara grundlagsstadgat att köra igenom... Kör igenom Half-life och alla expansioner. Enormt mycket bättre än HL2 och de flesta andra spel.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!