Heroes – TV-serien på NBC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Heroes är ju hemskt! Hur kan man ha 3 heta blondiner i en och samma serie? Man blir ju förvirrad...

Ja nu måste de slänga in 3 heta brunetter för att kompensera

Okej så strejken gör att vi bara får en halvsäsong alltså. Betyder det att när det väl sätter igång igen så blir det säsong 3? Eller en fortsättning på säsong 2?

Edit: gogglade svaret

Intervju med Adrian Pasdar (Nathan Petrelli)

"TVGuide.com: I understand that the Dec. 3 episode has been reworked to serve as a season finale if the strike continues. Do you think it will come to that?
Pasdar: It's looking like that now, although it's hard to say. I think the strike will be far weightier and far more devastating than people actually assume. I was on the picket line with the strikers the other day, and my opinion is that people have no idea about the nature of the contracts that are forged and the loopholes in them. They're very fragile. It's been a surprise to a lot of people. The entertainment business generates I think an estimated $80 million a day in this town; not all that money is going to be lost, because there are still people employed, but that's a lot of money. It's a lot of GI Joes with Kung-Fu Grip that aren't going to be given out at Christmas. Not to mention that the people who watch TV aren't going to be able to have any new programs. Nobody wants the strike; every single writer is devastated that it's come to this. Nobody stood up and said, "Let's strike; we want more money." But for the producers to say there isn't enough money in Hollywood to go around, that's somewhat of an arrogant stance. (Emphasis mine)"

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Någon som vet nåt nytt när Heroes fortsätter? Annars så var sista avsnittet jäkligt bra.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Sista avsnittet va katastrof, får man ens göra ett sådant slut vafan... värre än PB!

FITTHEROES!!

Permalänk
Medlem

Jag tycker inte det finns nån tydlig röd tråd längre i serien, även om jag fortfarande tycker den är bra så är det långt från va den va i början med "Save the cheerleader, save the world".

My 2 cents.

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem

Har inte kollat på det 11:e avsnittet än, men är det det sista? Alltså... sista sista... slut med heroes? Eller bara ett uppehåll?

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Nej, det är tänkt att det ska fortsätta med en ny säsong efter strejken i hollywood. Men, det betyder ju inte att det är säkert.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

Tanken var väl från början att Volume 3 skulle börja efter jul, men på grund av strejken var det här sista färdiga avsnittet. Strejken lär pågå länge till så nästa avsnitt blir troligtvis tidigast nästa höst.

Permalänk
Medlem

Så sjukt alltså.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kryll
Latcho slut för Adam säger jag bara

Hehe, jo.. det var enda bra delen. Fast han är odödlig kan han ju inte klara sig utan mat, eller? Kanske hans celler bygger upp det också, men när han grävs upp är han smalare än paris hilton (med anorexi)?

Annars så var delen med Alexandro och Maya väldigt dålig i och med det här slutet. Liksom, hela deras del spelade ju ingen roll alls nu.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Hehe, jo.. det var enda bra delen. Fast han är odödlig kan han ju inte klara sig utan mat, eller? Kanske hans celler bygger upp det också, men när han grävs upp är han smalare än paris hilton (med anorexi)?

Annars så var delen med Alexandro och Maya väldigt dålig i och med det här slutet. Liksom, hela deras del spelade ju ingen roll alls nu.

Det här slutet var ju inte det slutet dom ville ha, första säsongen var ju på 20 avsnitt om inte mer, så det här är ju mittpunkten i säsong 2 egentligen. Tänk dig avsnitt 11 i första säsongen, var ju en hel del story arcs och karaktärer som inte kom till sin fulla rätt förrän i slutet av första säsongen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KTottE
Det här slutet var ju inte det slutet dom ville ha, första säsongen var ju på 20 avsnitt om inte mer, så det här är ju mittpunkten i säsong 2 egentligen. Tänk dig avsnitt 11 i första säsongen, var ju en hel del story arcs och karaktärer som inte kom till sin fulla rätt förrän i slutet av första säsongen.

Jo, jag vet. Fast t.o.m. jag kunde skriva ett bättre sistaavsnitt.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Men dom skrev ju avsnittet så att det kunde fungera antingen som säsongsavslutning eller som ett sista-före-en-längre-paus-avsnitt, skrivarstrejken kan ju faktiskt ta slut innan julhelgen och då kommer dom kunna starta produktionen av resten av säsong två istället för att vänta till början på säsong tre.

Permalänk
Medlem

@KTottE, not gonna happen, jag tror definitivt inte att strejken kommer släppa, författarna är ju förbannade och det känns som den här strejken är lika mkt hämnd på prod~bolagen som det är att dom vill ha högre löner.

Jag tycker hursomhelst att detta avsnittet var helt OK, men jag håller med om att Alejandro och Maja fått lite väl mkt speltid, men men, kan mkt väl tänka mig att Maja får en större del om hon utvecklar sina krafter (kanske rikta dom mot en specifikt?)

Är det förresten bara jag som tycker Peter är bra jävla korkad förresten? Liite godtrogen, i motsats till sin morsa iaf bitch

Visa signatur

jag reserverar mig icke för felaktigheter i ovanstående inlägg citera för svar tack
Jag har en dator...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tantanx
@KTottE, not gonna happen, jag tror definitivt inte att strejken kommer släppa, författarna är ju förbannade och det känns som den här strejken är lika mkt hämnd på prod~bolagen som det är att dom vill ha högre löner.

Jag tycker hursomhelst att detta avsnittet var helt OK, men jag håller med om att Alejandro och Maja fått lite väl mkt speltid, men men, kan mkt väl tänka mig att Maja får en större del om hon utvecklar sina krafter (kanske rikta dom mot en specifikt?)

Är det förresten bara jag som tycker Peter är bra jävla korkad förresten? Liite godtrogen, i motsats till sin morsa iaf bitch

Jag tyckte mest det var konstigt att företaget förvarade viruset på "det enda säkra stället"! Och sen gick de bara in och förstörde det.. meh.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tantanx
@KTottE, not gonna happen, jag tror definitivt inte att strejken kommer släppa, författarna är ju förbannade och det känns som den här strejken är lika mkt hämnd på prod~bolagen som det är att dom vill ha högre löner.

Nej, det känns väl inte särskilt troligt, men det är ju så dom har resonerat när dom gjorde avsnittet på det sätt som dom gjorde