Permalänk
Medlem

DGL-4300 omstart problem

Hejsan det är så här att min ganska så nyinköpta dgl-4300 router från dlink, har givit mig ett antal problem. Men ett av de som jag vill fråga er om är en sak med omstarterna som man så är illa tvungen till att göra efter nästan alla ändrade inställningar. Grejen är den att jag sitter från mina föräldrars dator med tp sladd och ställer in inställningar så som att öppna en port till ett spel osv, men sen så måste man reboota fanskapet och efter det så har datorn ingen connection till routern mer. Jag är då tvungen att dra ut sladdarna till både modemet och routern och starta om dom på det hårda viset och detta är varje gång!!!!!! snälla hjälp!!!

Visa signatur

Alice i underlivet
Me@hotmale.cum

Permalänk
Avstängd

Kör du med "Firmware Version : 1.8" uppdatera annars till den.

Visa signatur

• • Gigabyte GA-Z97X SOC Force • Intel i7 4790K Haswell @ 5.0GHz • EK Supremacy Cpu Block • Alphacool NexXxoS Monsta 480mm *2 / EK Vardar 1450rpm *16 • EVGA GeForce GTX Titan X @ 1550mhz • G.Skill Trident X 16GB 2900MHz • Samsung SSD 850 Pro 1Tb *3 i Raid 0 • Corsair AX 1200W 80+ Gold PSU • Asus 27" SWIFT PG278Q 144Hz G-Sync • Phanteks Enthoo Primo Black • Windows 10 x64 Pro • Bahnhof 1000/1000mbit • •

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweCarl
Kör du med "Firmware Version : 1.8" uppdatera annars till den.

ja det gör jag och det blev typ ingen skillnad, sen när routern startats om den hårda vägen kommer man heller inte in på internet, jag är först tvungen att logga in på routern och låta routern göra en automatisk internet anslutnings test grej något.

Visa signatur

Alice i underlivet
Me@hotmale.cum

Permalänk
Medlem

Finns ett problem med en av versionerna av 4300. Kontakta Dlinks suport så får du nog skicka in din och få en ny.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Huddex
Finns ett problem med en av versionerna av 4300. Kontakta Dlinks suport så får du nog skicka in din och få en ny.

Vad menar du med en av versionerna, hur ser jag vilken version jag har då.

Visa signatur

Alice i underlivet
Me@hotmale.cum