Permalänk
Medlem

Skrämmande resultat för sidewinder

Tjena allihopa!

Jag har nyligen testat min Sidewinder och fått reda på att det är riktigt kass känslighet vid sakta rörelser. Jag har gjort en jämnförelse med en Razer mus och undrar om det är fler som har samma problem på sin sidewinder eller om det är endast min som beter sig väldigt underligt. Jag tog ett exempel på två cirklar med sidewinder respektive razer i paint som berskriver mitt problem.

Länk: http://allyoucanupload.webshots.com/v/2006077598008955825

Tack i förhand för svar / David

Permalänk
Medlem

Det där såg ju förjävligt ut. Nåt måste ju vara galet!

Nu har jag inte klämt på en sidewinder men så där får det ju inte vara!

Det första jag tänkte på, har du på "känslighets acceleratorn" för sidewindern? det skulle ju förklara detta.

Visa signatur

minhembio.com/darkages

Permalänk

Har ett till problem med sidewinder.
Det e så att när man spelar sepl som typ cs. så finns det två metall knappar på sidan av musen. När jag ska anväda dom till att tex hoppa med, så blir det så att det kommer upp att de två knapparna är Ctrl. spelar ingen roll hur jag försöker ändra det.
Någon som vet va som e fel ?

Och ditt problem med att den rör sig konstigt när du rör musen långsamt. Va har du för mus matta ?

Visa signatur

RC, MC och datorer är nog de bästa som finns :D

Permalänk
Medlem

Tack darkages, Jag tror problemet var väldigt simpelt, eftersom jag valde nyss att bokka av Pointer Precision i windows panelen, vilket gjorde att den knackiga rörelsen försvann. Razermusen påverkades dock inte av detta, konstigt nog.